VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
  • Gebruikersavatar
door martn
#2810024
Dag allen,

Ik heb vandaag de App-Connect module laten ontgrendelen in mijn 2016 Golf GTD, echter krijg ik geen USB verbinding tussen mijn iPhone en de auto. Ik krijg een melding dat de telefoon niet als USB apparaat gebruikt kan worden. Met een Android telefoon werkt het wel naar behoren.

Zijn hier wellicht mensen die dit probleem ook hebben gehad en weten hoe ik dit op kan lossen? De dealer heeft zelf geen idee..

Alvast bedankt voor de reacties!
- Martijn
door martn
#2810032
Ik ben erachter. Ik heb de USB module losgetrokken en gekeken naar het onderdeel-nummer. Het huidige onderdeel eindigt op F, wat betekend dat hij alleen voor Android werkt. Ik heb het onderdeel dat eindigt op E nodig, deze ondersteund Apple en zou zowel Android moeten kunnen ondersteunen. Nu afwachten hoe de dealer mij gaat/kan helpen.
door martn
#2810068
Bedankt Maurice, echter heb ik direct vanochtend het juiste onderdeel al bij de Volkswagen dealer opgehaald.

Mochten mensen het zelfde probleem ervaren:

Als je de USB module lospeutert (kost even wat werk met een platte schroevendraaier, maar moet lukken) zie je een artikelnummer. Als dit artikelnummer 5G0035222F is, betekent dit dat hij alleen beschikbaar is voor Android telefoons. De datatransfer werkt niet met iPhones. Bestel dan artikel 5G0035222E, deze is geschikt voor de iPhone en zou zowel met Android moeten werken. Het is dan puur een kwestie van plug 'n play.
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]