VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen ID3
#2848404
Komende dinsdag wordt ik de gelukkige (hoop ik) eigenaar van een ID3 Pro. Net 1 jaar geweest dus hij moet er nog een tijdje tegen kunnen. In afwachting van de auto ben ik alvast bezig geweest met de app om met de auto te communiceren. Ik wil tenslotte wel op afstand kunnen zien of de accu al vol is en bv. kunnen voorverwarmen. Anderzijds ben ik niet zo geïnteresseerd in telkens een verse kaart.

Ik ben niet bepaald thuis in de VW wereld (heb nu nog een C-HR en daarvoor een BMW i3s gehad). Ik heb dus nu de Volkswagen app geïnstalleerd op mijn Samsung S23Ultra. Eerste probleem was dat hij bleef mekkeren over een ongeldige postcode. Volgende wat de app wil doen is het bestellen van We Connect en We Connect Plus. Daar hangt volgens mij een stevig prijskaartje aan en als het alleen voor kaartupdates is dan heb ik liever de app zonder We Connect. Als dat tenminste mogelijk is. Bij BMW en Toyota kan ik gewoon de app gratis gebruiken. Bij Toyota zelfs met gratis kaartupdates. Nu til ik aan dat laatste niet zo zwaar want ik kan AndroidAuto ook wel waarderen. Kan iemand me misschien uitleggen hoe dat zit met de Volkswagen app en We Connect?
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]