VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Caddy
#2848168
Ik heb een Caddy bouwjaar 2020 .
Het achteruitrijlicht aan de linkerkant ( als men achter de auto staat ) werkt niet . Het lampje is goed maar ik meet geen spanning . Rechterkant is in orde .
Kan er een zekering stuk zijn en welke ? ( hoeveel Amp ) Ik vind hierover niets terug in het instructieboekje . Hebben de linker- en rechterzijde een apart circuit ?
#2848173
Vroeger kon met een multimeter nog kijken of er spanning op stond, tegenwoordig niet meer omdat de BCM de spanning eraf haalt wanneer een fout gedetecteerd is in de verlichting.

Heb je dit achteruitrijlicht ooit zien branden? Het kan namelijk zo zijn dat slechts 1 van de achteruitrijlichten wordt aangestuurd door de BCM en de andere niet. Misschien dat een forumlid die ook een Caddy heeft uit dit bouwjaar vertellen of ze bij hem wel alle twee branden!
#2848182
Ik weet niet op welk platform de Caddy uit 2020 zit, maar bij bijvoorbeeld een Golf 7 kan je met de verlichting heel veel geintjes uithalen... zo heeft deze standaard alleen remlichten in de buitenste achterlichten maar niet in de klep, deze kan je middels coderen wel werkend krijgen en heb ook remlichten in de lampunits van de klep..

Misschien dat @Antera hier een lichtje op kan schijnen, die is meer thuis in deze materie dan ik...
#2848185
Weet je wel zeker dat er twee achteruitrijlampen op zitten? Ik heb nl een Golf 6 en rechts zit een achteruitrijlamp en op dezelfde plaats links, bestuurderskant dus, zit het mistachterlicht. Misschien bij jou ook zo?
#2848186
... sommige auto's hebben inderdaad links en rechts een achteruitrijlamp... verschil tussen achteruitrijlamp en mistlamp lijkt me makkelijk te zien, de een heeft een doorzichtige cover, de andere een rode ;-)
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]