VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
  • Gebruikersavatar
door ThomDE
#2847740
Nieuw op het forum, maar meteen een moeilijke vraag.

Drie weken geleden is mijn Tiguan alspace 2.0tdi 4 motion van 7 jaar oud aangereden door een vrachtwagen. Gevolg: Total loss. 7 jaar lang en 200.000km geen enkel probleem mee gehad.

Gezien ik dit een zeer fijne gezinswagen vind, vorige week een 2dehands Tiguan alspace 2.0tdi gekocht van 2 jaar oud met 20.000km op. De auto heeft gans het weekend de ene foutmelding na de andere gegeven, vooral storing ACC met motorstoringslampje en EPC lampje. Soms wel soms niet meestal na starten terug weg. En dan éénmaal oliesensor defect zoek werkplaats, was na starten ook terug weg.

Auto gaat morgen terug naar dealer voor uitlezen.

Nu is mijn vraag: ik heb 10 dagen tijd om de auto terug in te ruilen zonder dat daarvoor een reden moet zijn. Ik vind het een zeer fijne wagen en ik ga moeilijk dezelfde wagen (is volledig full-option) terugvinden zonder 100 den km’s uit de buurt te moeten kopen. Maar ik wil natuurlijk niet opgescheept zitten met een maandag model.
#2847751
Net terug van de dealer, probleem zou moeten verholpen zijn. Een stekker aansluiting zat los en is vervangen.

Als het in de komende twee dagen niet terugkomt zal het wel ok zijn denk ik aangezien de problemen vrijwel onmiddellijk zijn opgetreden.
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]