VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene VW Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2847594
Om te beginnen ben ik erg fanaat van het ruitenpatroon die de GTI bekleding biedt. Het lijkt mij dan ook heel vet om dit in mijn eigen auto te zetten.

(Aan verschillende foto's op het internet te zien heeft de mk5 dit ook (?). Het vraagtekentje erbij vanwege de beperkte foto's hiervan, velen lijden mij ook naar golf 7 foto's.)

Het makkelijkste lijkt mij gewoon de stoelen te verwisselen? Alhoewel heb ik geen luxe uitvoering wat betekent dat ik geen elektrische stoelbediening heb. Ik neem aan dat de GTI dit wel zal hebben alleen weet ik niet of ze dit allemaal hebben.

Ik bezit zelf een Golf V Variant 2008 Trendline. Ik was benieuwd of de bestuurderstoel, bijrijdersstoel en achterbank ook kunnen worden vervangen met die van de GTI.

Het zou fijn zijn als iemand mij hierbij kan verder helpen! Alvast bedankt :-D

Groeten,
Arwin
Bijlagen:
afbeelding_2024-01-18_003954147.png
afbeelding_2024-01-18_003954147.png (102.66 KiB) 674 keer bekeken
#2847598
Het zou kunnen dat de stekkers onder de stoel anders zijn als de stoelen wel verwarming hebben. In principe passen de stoelen van een mk5/mk6 wel qua rails. Mk7 weet ik niet. Achter gaat het wellicht wel lastiger worden want er zijn geen gti variants en volgens mij past de hatchback achterbank niet in een variant
Arwin0209 vinden dit leuk

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]