VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene VW Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
#2847477
Hallo allemaal, ik heb sinds kort een witte Golf MK1 Cabrio uit 1984 . Ik wil dolgraag stuurbekrachtiging laten monteren op deze auto. Mijn vouw kan er zo niet in rijden Ik heb een complete gereviseerde 2e hands set gezien op Internet maar mijn garage durft dit niet aan,
Wie weet iemand die dit zou willen doen of iemand die een ander alternatief weet om stuurbekrachtiging in te bouwen? Hoor het graag van jullie, Groeten, Ad
#2847519
Nou, zo bizar moeilijk is dat niet. Een golf 1 is net lego.Stuurkogels los en de 2 beugels van het stuurhuis los, kruiskoppeling van de stuurpen los en je trekt zo het stuurhuis eronderuit. Bij de nieuwe doe je de slangen er vast aan voor hij eronder terug gaat. Deze slangen gaan naar de stuurbekrachtigingspomp die bij de poelie van je krukas erbij komt. Deze pomp krijgt zijn vulling vanuit een reservoirtje wat je ergens zo dichtbij mogelijk weghangt. Je zou Ben Bochanen of zijn zoon van garage Bochanen in Alblasserdam even kunnen bellen . Daar zijn ze gek en kundig met VW oldtimers van deze bouwjaren. Ze hebben later gewoon origineel fabrieks af op de laatste mk1 cabrio s gezeten hoor. Zou gewoon leuk zijn als je vrouw je hobby kan delen en mee geniet! Op MP staat ook vaak ene Michel met mk1 cabrio delen. Misschien kan hij ook monteren. Na montage wel goed sporing afstellen/uitlijnen. groet Nico

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Splendid gays mens in your town Comely gays

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]