VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen VWForum archief
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2847291
Hoi allemaal, ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe B6 opgehaald (bouwjaar 2005).
Ik zoek iemand die een MF stuur voor me kan inbouwen voor een vergoeding. Momenteel zit er een 4 spaaks stuur in zonder knoppen. Mocht je zelf een stuur hebben van een B7 of B8 met alles wat er nodig is hoor ik het ook graag.

Kun je mij een bericht sturen als je hier veel ervaring mee hebt aub? En wat het mij totaal kost?

Groet,

StyloM
#2847309
Een net stuur met knoppen van een b7 heb ik nog met de bijbehorende modules, inbouwen kan ik ook verzorgen voor je.
#2847368
Waarom verwijderen? Ik denk dat je medeforumleden meer hebben aan jouw uitleg van wat er allemaal vervangen, bedraad en gecodeerd moet worden om een MF stuur werkend te krijgen... dan kan een volgende Passat bezitter die dat ook wil het hier lezen!
#2847372
StyloM schreef: 24 dec 2023 10:13 Hoi allemaal, ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe B6 opgehaald (bouwjaar 2005).
Ik zoek iemand die een MF stuur voor me kan inbouwen voor een vergoeding. Momenteel zit er een 4 spaaks stuur in zonder knoppen. Mocht je zelf een stuur hebben van een B7 of B8 met alles wat er nodig is hoor ik het ook graag.

Kun je mij een bericht sturen als je hier veel ervaring mee hebt aub? En wat het mij totaal kost?

Groet,

StyloM
Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]