- 18 sep 2019 17:53
#2821263
Hallo,
even een vraagje aan de gemeenschap op deze site. Zijn er mensen die benaderd zijn door Pon vanwege terugroep actie 15H2, betreffende vervangen nokkenasversteller? Ik wel en ik ben beland in een genante soap bij Pon.
Het probleem is al eerder beschreven in "Distributieriem fiasco bij Golf 1.2 TSI bij 43.000 km op de teller" op deze site, maar na alle ontkenningen en afwijzingen van Pon, heb ik zelf de reparatie van het probleem a 2.500 euro maar betaald en ging over tot de orde van de dag. Twee weken later echter kreeg ik doodleuk een brief, van ongetwijfeld een andere afdeling van Pon / VW NL, dat er een terugroep actie was op precies het probleem dat ik heb gehad - afgebroken tandwiel van de nokkenasversteller. Ik heb bij Pon een claim neergelegd om de reparatiekosten vergoed te krijgen, maar krijg wonderlijke antwoorden terug om dat te ontlopen. Het is een mengeling van Kafka en Monty Python. Vandaar de vraag of anderen ook in dat 15H2 terugroep traject zitten en hoe dat loopt. Ik ga later deze week dit maar via de media aankaarten en als dat niet binnen 2 weken lukt, neemt de jurist het over - dat is de interne weddenschap hier. Dus ik hoor het graag wat anderen hebben ervaren.
even een vraagje aan de gemeenschap op deze site. Zijn er mensen die benaderd zijn door Pon vanwege terugroep actie 15H2, betreffende vervangen nokkenasversteller? Ik wel en ik ben beland in een genante soap bij Pon.
Het probleem is al eerder beschreven in "Distributieriem fiasco bij Golf 1.2 TSI bij 43.000 km op de teller" op deze site, maar na alle ontkenningen en afwijzingen van Pon, heb ik zelf de reparatie van het probleem a 2.500 euro maar betaald en ging over tot de orde van de dag. Twee weken later echter kreeg ik doodleuk een brief, van ongetwijfeld een andere afdeling van Pon / VW NL, dat er een terugroep actie was op precies het probleem dat ik heb gehad - afgebroken tandwiel van de nokkenasversteller. Ik heb bij Pon een claim neergelegd om de reparatiekosten vergoed te krijgen, maar krijg wonderlijke antwoorden terug om dat te ontlopen. Het is een mengeling van Kafka en Monty Python. Vandaar de vraag of anderen ook in dat 15H2 terugroep traject zitten en hoe dat loopt. Ik ga later deze week dit maar via de media aankaarten en als dat niet binnen 2 weken lukt, neemt de jurist het over - dat is de interne weddenschap hier. Dus ik hoor het graag wat anderen hebben ervaren.