VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2845923
Ik had van een vriend van mij zijn oude dubbel din gekregen, hij heeft hem aangesloten en er ging blijkbaar wat mis want hij begon de knetteren en ik rook een klein beetje brand lucht van die unit afkomen. Alles er rap vanaf gegooid en aansluitingen en kabels gechecked. Geen gekke dingen te zien, geen brandsporen oid. Zekering 37 en 42 gechecked, alles goed. Oude radio erin, en die ging zoals vanouds gewoon aan. Echter heb ik nu 0,0 geluid, ook geen feedback vanaf de speakers. Kan het zijn dat de ISO van de speakers is doorgebrand? Dit lijkt mij in eerste instantie wat raar, want als het kortsluiting in de kabels zelf zou zijn lijkt het me dat het eerder de voeding pakt dan speakers, maar ik ben ook maar een leek. Iemand die weet hoe ik achter het probleem kan komen?
#2845985
Als je de plus en de min van een van de speakers aan een AA batterij verbindt, gaat de desbetreffende speaker kraken. Dan weet je dat de speaker het (in feite) zou moeten doen. Dit kun je dan met alle speakers proberen om te kijken welke het doen en welke niet. Als je niets hoort dan zijn het mss de kabels die problemen geven. In dat geval speakers uitbouwen en met andere korte kabels de speakers testen via eerdergenoemde methode. Dan kun je in ieder geval uitsluiten of het aan de kabel of speakers ligt.

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]