VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen ID3
door Boumansh
#2845452
Hallo,

Sinds afgelopen vrijdag bezitter van een ID3 uit 2020 en ben natuurlijk volop aan het ontdekken. Op 3 vragen heb ik (nog) geen antwoord, misschien via dit Forum.
In het scherm zie ik bij info “winterbanden “ staan en ik kan nergens ontdekken of en waar ik dat kan aanpassen. Met mijn vorige auto’s heb ik altijd gereden met all weather banden; is dit bij een elektrische auto niet aan te raden?
De tweede vraag: klopt het dat er in de eerste modellen geen HUD aanwezig is.
De derde vraag: ik zie in het instructieboekje staan dat er een kantelbare nummerplaathouder op zou zitten, waarachter een mogelijkheid is voor een fietsdrager. Ik heb eens voorzichtig aan het nummerbord getrokken maar ik ben toch bang dat er niks achter zit en de plaat breek.
door Mari
#2845567
Vakantieperiode...

Heb geen ID3 maar sommige zaken zie je ook op brandstofmodellen... bandentype, ik kan dit op zomer of winterbanden zetten, zal met de diameter van velg met band gaan, gezien dat dan vaak anders is... nooit gewijzigd, rij altijd op all-season banden ;-) Maakt geen donder uit of je brandstof rijdt of electrisch...

Niet alle opties zitten op alle modellen, van de ID3 zullen er ook vast instapmodellen zijn en modellen met alle mogelijke opties... HUD zou een optie kunnen zijn...

Niet alles wat in het instructieboekje staat is van toepassing op jouw auto... VW maakt universele instructieboekjes want anders wordt het een puinhoop welk boekje wanneer bij welke auto hoort. Dat gezegd hebbende, kans is groot dat jij geen wegklapbare kentekenplaathouder hebt...


Wat ik teleurstellend vind is dat je niet de moeite genomen hebt je even voor te stellen op dit forum...
door Luukh1974
#2845594
Of even vertellen welk model/uitvoering je precies hebt. Dan kunnen er ook specfieke antwoorden gegeven worden.

Sarcasme helpt niet echt.
door Paterdaam1
#2845684
Goedemorgen, bij mijn ID3 (1st Edition Pro) blijft dat ook in het scherm staan, is kennelijk niet aan te passen. De dealer wist het ook niet. HUD is een optie en de kantelbare kentekenplaat ook.
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]