VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de ID3
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2845095
Ik heb sinds een paar dagen een ID3, een 1st Max. Rijdt erg fijn maar heb een paar vragen.

Het is afgeleverd met sw 3.2, volgens de button ID Software. Maar als dat via instellingen en systeeminformatie opvraag, zie ik Hardware H20 en Software 0561. Vreemd.

Ook valt mij op dat het centrale scherm wel heel erg warm wordt, op het hete af, en valt de achteruitrijcamera soms uit. De sensoren niet. Alleen het beeld gaat op zwart.

Zit hier een relatie in, in dat erg warme scherm en de camera? En hebben andere ID3 rijders ook zo,n warm scherm?
#2845100
Vandaag ook geen last van gehad, maar gisteren kon je het, aan de achterkant, bijna niet vastpakken, zo warm. Maar vandaag dus niet zo heet, wonderlijke dingen.
Wel had het vanmorgen een update maar geen idee of dat ermee te maken had.
#2845128
tik op je knipperlicht hendel als deze hard klinkt heb je geen software 3.0 of hoger. klinkt hij zegt komt de rest van deupdates vanzelf over air
#2845132
@PeterHimself dat zou inderdaad kunnen. Had er niet zo op gelet. Overigens nu geen last meer van.
@Antera ik denk dat ik de zachte geluiden bij de knipperlichten heb, weet natuurlijk niet hoe het voorheen was, maar begin steeds meer te denken dat ik inderdaad de laatste update 3.2 heb.
Maar zeker bedankt voor het meedenken.
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]