VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door bert2
#2845102
De deur aan de passagierszijde van mijn Sportsvan laat zich na een dag of drie stilstand van de auto niet meer ontgrendelen door de handgreep vast te pakken, met sleutel in de zak natuurlijk. In andere gevallen geen problemen. In het menu is zoiets niet in te stellen afgezien van de vraag wat de logica ervan zou kunnen zijn. Hoor graag of dit euvel zich meer voordoet.
door Mari
#2845119
Aan zijn onderschrift te zien niet ;-) Raad @bert2 aan om zijn auto eens uit te lezen met VCDS of er niet een probleem met zijn deurslotmodule aan de passagierskant is...
door bert2
#2845125
Mari, dank voor je bericht. Toen ik bij de dealer was van de week zei de servicemedewerker dat dit zo zou horen. Ze hadden op dat moment geen tijd op de auto desgevraagd uit te lezen. Ik zal daar later nog wel een afspraak voor maken want ook het vermoeidheidsherkenningssysteem doet het niet. Mijn vorige auto had het ook en daar werkte het wel. Ik denk inderdaad uitlezen.
door bert2
#2845897
Een ander probleem is er nu: het openen verloopt in 2 stappen. De spiegels reageren, stoppen eventjes om vervolgens verder te gaan. De deur(en) zijn open maar als ik nu weer mijn hand op de greep plaats, hoor ik weer een tik (alsof wordt ontgrendeld) en na een paar tellen nog eens. Soms ook als ik weg rij.
Batterij op advies van de dealer vernieuwd (omdat deze sneller leeg kan raken omdat de sleutel veel communiceert met de auto) en het probleem leek opgelost. Na 2 dagen was het probleem weer terug. Wie herkent dit ?
mph of kmu Touran 2011

Geen idee wat je bedoeld met 2de snelheidsaanduidi[…]

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]