VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Polo, Lupo, Fox & UP!.
door Lennoo1992
#2844852
Hallo ik ben nieuw op dit forum dus zal mij even voorstellen ik ben lennard en ben sinds januari trotse eigenaar van een polo gti 1.4 tsi uit 2011 ik weet dat dit een risico motor is maar had hem nooit gekocht als deze geen revisie had gehad distributie en zuigerveren etc zelfs de automaat en turbo zijn gereviseerd, modificaties zijn downpipe en sterkere klepveren van rtmg en stage 1+ gechipt door Jd. 1 maand later begon het eerste, een rammel bij gasgeven ik wist uit verhalen dat het de waterpomp kon zijn en die was het ook er zat speling op dus die gelijk vervangen. Nu heb ik de laatste tijd een rare tik bij koude en warme motor het is niet constant, in mijn oren klinkt het net of de olie terug het carter in loopt als je de motor uitzet (zo’n tik) inmiddels pcv klep vervangen en ontluchtingsklep maar nog zonder succes ik hoop dat iemand mij hierin kan helpen wat dat geluid nou kan zijn :-o mvg lennard

https://youtube.com/shorts/ZwMkPvrfwkk?feature=share


Mod edit:
Twee identieke topics aanmaken heeft geen meerwaarde. Men kan de geplaatste reacties niet meer volgen, de kans op dubbele berichten is dan hoger. Graag centraal houden in het andere topic. Slotje!
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]