VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
#2844523
Mijn Tiguan begint bij optrekken rond de 2000 toeren erg te trillen als ik heel rustig aan optrek dan doet hij dat minder maar het is altijd aanwezig tussen de 2000 toeren en de 2700 toeren. De auto is al terug bij garage geweest en er is al een nieuw vliegwiel en motor steun vervangen. Bij koud weer is het erger dan als hij goed warm is.
Wie weet een oplossing
#2844532
we hebben hem vorigjaar november gekocht is nu 2x terug geweest bij de eerste keer is het vliegwiel en motorsteun vervangen bij 2e keer konden ze niets vinden. Het is bij een algemene garage niet specifieke VW garage, daar zou hij de laatse keer wel geweest zijn volgens chef werkplaats.
#2844534
Ze kunnen wel vaker niets vinden ;-) Hebben ze je klacht, het trillen bij 2000 toeren, wel kunnen constateren? Als er een gebrek aan je auto is zal de garage dat moeten oplossen.

Ik heb ook wel eens gehad dat de garage zei niets te hebben gevonden, heb toen een monteur meegenomen bij een ritje om duidelijk te kunnen aangeven wat en wanneer het probleem optrad... toen viel er weinig meer te ontkennen en te zeggen dat er geen probleem is/was.
#2844546
De eerste keer dat ik terug ben geweest ben ik wezen rijden met de monteur en heb hem dit laten voelen hij beaamde toen ook dat er een vreemde trilling was. Nu gaat de wagen volgende week weer terug en als ik hem ga ophalen wil ik dat de monteur er met mij even mee rijdt. Ik begin te denken aan inspuiting of wat ik ook wel eens lees een distributie ketting die opgerekt is. Wij willen met de auto en caravan naar Spanje en zijn eigenlijk bang om te gaan rijden met caravan.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]