VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen ID4
door SKarel
#2844471
Hallo,

Weet iemand hoe je het parkeerlicht kan aanzetten. Je weet wel, als je in een berm staat wil je vooraan en achteraan lang een kant van je wagen een licht laten branden. Bij mijn vorige auto gebeurde dit door gewoon de richtingaanwijzer naar links of rechts te zetten en klaar. Dit werkt niet bij de ID4.
Eenmaal heb ik het aangekregen door een aantal acties na elkaar te doen, maar ik weet niet meer welke. :-(

Kan iemand me helpen?
door Mari
#2844477
Allereerst welkom op dit forum... wordt op prijs gesteld als je je voorstelt ;-)



... de VW designers zijn niet wijs... waarom iets wat bij vrijwel alle merken op dezelfde manier werkt ineens gaan veranderen.

Pak de handleiding er maar bij, zal er vast in staan... of bel de dealer, die zou het je ook zo moeten kunnen vertellen (heb ff gegoogled, maar kon zo 1,2,3 niets daarover vinden). Als je sowieso een aantal niet logische handelingen moet om het aan te krijgen dan hebben de de plank behoorlijk mis geslagen...

Probeer het eens met inschakelen verlichting en vervolgens de richtingaanwijzer in de stand links of rechts te zetten... Las net een artikel over hoe je de mistlampen op een ID3 moest aan/uitzetten... totaal onlogisch, hadden ze maar gewoon een lichtschakelaar gemonteerd daarvoor...
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]