VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Polo, Lupo, Fox & UP!.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Marvii
#2560578
Hallo Jongens!

Even een vraagje..

Over 2 weken kan ik mijn nieuwe Polo ophalen Bin de dealer. Ik wil dan graag alle verlichting ( excl) koplampen voorzien van led verlichting.

Heeft er iemand hier een soort "lichtplan" waarom er staat omschreven welk type aansluiting ik moet hebben? En waar kan ik de leds vinden welke vooral geen storing geven??

Ik hoor graag van jullie!
Gebruikersavatar
door hawkeye
#2560743
Waarom laat je dat niet doen door de dealer, dan weet je dat het ook goed gedaan wordt en kun je bij problemen aanspraak maken op garantie. Als je dat naderhand zelf gaat veranderen, kun je problemen krijgen met de fabrieksgarantie.
Gebruikersavatar
door Marvii
#2561077
Ik weet niet of er led dagrijverlichting bij de dealer zelf te krijgen is..

Daar zit ik een beetje mee.
Gebruikersavatar
door hawkeye
#2563946
Kunnen ze voor je bestellen en monteren, dan ben je wellicht wat meer kwijt, maar dan heb je meer zekerheid dat het ook goed is gemonteerd en aangesloten volgens de geldende wetten en regels.
Gebruikersavatar
door Marvii
#2564774
hawkeye schreef:Kunnen ze voor je bestellen en monteren, dan ben je wellicht wat meer kwijt, maar dan heb je meer zekerheid dat het ook goed is gemonteerd en aangesloten volgens de geldende wetten en regels.
Ik heb inmiddels een bedrijf gevonden die pakketten aanbied voor het vervangen van alle verlichting naar LED. Inbouwen en storingsvrij.
Stuur en stoelverwarming

In het klimaatmenu heb ik dat natuurlijk al aange[…]

Transporter 6.1 150pk dsg

Hoi vrijdag nieuwe 2023 transporter 6.1 gekregen […]

Loopt weer als een zonnetje! Twee nieuwe zuigers,[…]

Breekkabel bevestigen VW Tiguan 2013

Hallo, Ik heb onlangs een Volkswagen Tiguan uit 2[…]

Golf 5 GTI 77-RF-PL

Ik was de 1e eigenaar van deze auto en zag dat de […]

50/18 op een auto leggen die standaard 55/18 heeft[…]

Waarop baseer je een hoog verbruik? Tank vol gegoo[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

meteen naar 1969 vanaf 18xx