VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Polo, Lupo, Fox & UP!.
#2843780
Goedendag,

Ik zit met een probleem… Ik heb een Volkswagen polo 6r uit 2011 en mijn kofferbak ging normaal open met de hand door aan het vw logo klepje te trekken. Ik zag op de afstandsbediening een knopje (middelste knop) waar je de auto automatisch mee kan openen. Ik heb dit geprobeerd, maar de achterklep ging niet open met de afstandsbediening. Het probleem is, dat de achterklep nu ook niet meer met de hand open gaat… Heeft iemand een idee waar het mis is gegaan? Want eerst deed hij het wel gewoon
Ik hoor het graag!

Gr Hans
#2843782
Allereerst welkom op dit forum, wordt op prijs gesteld als je je voorstelt ipv direct met de deur in huis te vallen ;-)



Sluit met de AB de auto en open deze vervolgens weer met de AB en kijk dan of je de achterklep met de hand weer kan openen...

Normaliter kan je hem ook met de middelste knop ontgrendelen wanneer de auto op slot is, kwestie van enkele seconden de knop ingedrukt houden... je moet vervolgens wel snel genoeg zijn om de klep met de hand te openen anders zit ie weer op slot...

Als je hem na afsluiten en openen met de AB met de hand nog niet open kan krijgen kan het een defect deurslot zijn, dan zal je de auto even moeten uitlezen met VCDS...

In alle paniek meerdere topics geopend... niet nodig, krijg je niet sneller antwoord mee... ;-)
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]