VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
door bert2
#2840477
Mijn Golf Sportsvan is uitgerust met dit systeem. Nog nooit, in tegenstelling tot in mijn vorige Sportsvan, heb ik een waarschuwing gekregen en twijfel of het systeem wel werkt.
Zijn er anderen met dezelfde ervaring?
#2840478
Hier een Golf 7 TDI 2.0 Highline van 2013
Tot nu toe 3x meegemaakt. Bij de laatste keer had ik een lange rit gemaakt in Duitsland en ik was ECHT moe. Maar daar was ik zelf ook bewust van :) het systeem reageert volgens mij hoe je omgaat met je gas en rempedaal en je stuurbewegingen. Misschien zijn hier experts aanwezig die dit precies kunnen uitleggen.
door Mari
#2840482
... melding ook paar keer gehad, als het je irriteert zet je het uit... Hoe ze detecteren dat je aan rust toe bent en aan een bak koffie weet ik niet...
door bert2
#2840484
In mijn geval viel het me op dat het systeem in mijn eerste Sportsvan het wel deed en nu in mijn huidige niet, tenzij ik zoveel "beter" ben gaan rijden. De garage zegt het niet te kunnen nagaan anders dan het tijdens het rijden.
#2840503
Heb ook verschillende keren het bericht gehad. Heb het idee dat het na 1,5 uur naar boven komt. Laatste keer kreeg ik de melding nadat ik een afrit van de snelweg genomen had. Volgens mij is dit niet een moment dat je slingert of onzeker stuurt, maar werkt het systeem puur op de rijtijd.

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]