VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
door DS1981
#2825013
Goede middag,

Ik ben Peter en ben nieuw hier en hoop op jullie hulp. Ik heb een EOS uit 2007 en heb het standaard stuur vervangen voor een multifunctionele met 8 knoppen en met alle bijbehorende onderdelen zoals stuurmodule, airbag kabel en canway heeft een update gehad. Alles top. Alleen de rechte knoppen (radiostation wisselen of nummers doorspoelen) werken niet. Heb namelijk een klein (half) MFA display waar het blijkbaar mee te maken heeft. Is er een oplossing om alsnog de knoppen werkend te krijgen met een RNS315?

Dank alvast.
door DS1981
#2825031
Yep. Knoppen werken gewoon. Ik heb begrepen dat het komt door kleine MFA. Dus ik hoop dat iemand een trucje weet om dit te omzeilen met evt bepaalde codering.
door Mari
#2825042
Je hebt het klaarblijkelijk ergens gelezen! Wordt daar geen oplossing voor dit probleem genoemd?
door okkingaj
#2840325
DS1981 schreef: 09 mar 2020 16:57 Goede middag,

Ik ben Peter en ben nieuw hier en hoop op jullie hulp. Ik heb een EOS uit 2007 en heb het standaard stuur vervangen voor een multifunctionele met 8 knoppen en met alle bijbehorende onderdelen zoals stuurmodule, airbag kabel en canway heeft een update gehad. Alles top. Alleen de rechte knoppen (radiostation wisselen of nummers doorspoelen) werken niet. Heb namelijk een klein (half) MFA display waar het blijkbaar mee te maken heeft. Is er een oplossing om alsnog de knoppen werkend te krijgen met een RNS315?

Dank alvast.
Hi Peter, Hoe is het afgelopen? Ik heb namelijk ook een EOS uit 2008 en zo'n halve MFA. En ik wil ook een multifunctie stuur. Daarom ben ik zeer benieuwd naar de afloop. M.v.g. - Joost
Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]