VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
#2840204
Tijdje geleden kocht ik een ander interieur samen
met privacy glas voor de achterportieren en een kofferdeksel met privacy glas van een donor wagen. De ombouw van de portieren viel best mee. De ruit van de koffer moest ik zorgzaam uit het donor kofferdeksel halen . Deze ruit was voorzien van 2 zwarte zij spoilers die ik demonteerde en terug oppoetste om met dubbelzijdige automotive kleefband terug te monteren.
Aan de zijruiten van de kofferruimte heb ik mij serieus mispakt . Deze waren bijna niet te vinden in afbraak. Reden is dat deze vermoedelijk moeilijk te demonteren zijn zonder ze stuk te maken . Na vele afbraak bedrijven te mailen vond ik er uiteindelijk eentje voor de passagier zijde.
De andere zijde heb ik nieuw moeten kopen wat dik tegenviel in prijs. Enkel via Vw aan te raken .
Om de huidige makkelijk te demonteren sloeg ik ze stuk met de hamer zodat de restanten makkelijker uit te snijden waren . Zo ben ik na vele uren werk en zoek werk uiteindelijk rond geraakt . Wat begon als een zotte uitspatting … ben ik best tevreden van het resultaat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]