VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Op zoek naar een voertuig? Vraag hier!
Forumregels: Lees hier onze verkoop regels en uitleg even door.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2839758
Hoi allen,

Ik heb vroeger (2010) mijn g60 weggedaan. Domste fout van mijn leven.

Ik ben benieuwd of de g60 nog rond rijdt en of de eigenaar met mij in gesprek wil gaan. Ik wil de g60 dolgraag overkopen want het gemis wordt steeds groter.

Als er iemand hier is die de huidige eigenaar kent, laat hem/haar dan weten dat ik naar diegene vraag. Diegene mag mij zelfs benaderen op nummer 0625100200.

Gr, Nas
Bijlagen:
5F7D698F-DDA4-4D8B-8688-ED5CD8356455.jpeg
5F7D698F-DDA4-4D8B-8688-ED5CD8356455.jpeg (117.75 KiB) 3892 keer bekeken
62728BBC-B66C-46A6-81BD-E2A5FE399AAF.jpeg
62728BBC-B66C-46A6-81BD-E2A5FE399AAF.jpeg (167.32 KiB) 3892 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Nas-Flow op 28 jun 2023 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
#2840097
Dank je voor het zoeken @Ventje21

De eerste foto heb ik ook al eens voorbij zien komen. De huidige eigenaar heeft veel aan veranderd zie ik. Ook de passagiers stoel ziet er “vreemd” uit. Interieur zelf was kei gaaf. Geen enkel plek ingezakt en vers blauw Recaros. Ben ook benieuwd wat hij/zij met de Schmidt velgen heeft gedaan. Die had nieuw op maat laten bij Schmidt zelf. Zat echt een paar millimeter tussen de schokdempers en binnenkant van het wiel. Ook zie de rallye front er niet meer op zitten. De bumperlijsten zijn weer naar stock gebracht.

De tweede foto is inderdaad van de eigenaar voor mij. Die is ook hier op het forum te vinden. Heb nog wel af en toe contact met hem.

Ik hoop nog altijd dat de huidige eigenaar ook hier aanwezig is :-D
#2845326
Zo herkenbaar. Wij hadden ook de wolfsburg edition en verkocht. Achteraf spijt daarvan. Wel terug gevonden. Degene die m nu heeft heeft m verwaarloosd gekocht en gelukkig helemaal opgeknapt en staat nu al een aantal jaar in een loods opgeslagen. Maar van zoals hij bij ons was is niks meer van over helaas. Zelfs de mooie bbs velgen waren verdwenen :(
Nas-Flow vinden dit leuk
#2845590
Nas-Flow schreef: 07 jan 2023 01:37 Dank je voor het zoeken @Ventje21
De tweede foto is inderdaad van de eigenaar voor mij. Die is ook hier op het forum te vinden.
De eigenaar voor jou was toch @Hongerlap, zie ook zijn topic viewtopic.php?t=8985&start=45

Ik was de eigenaar voor hem.

Die 2e foto heb ik gemaakt, lang geleden. Was mijn eerste auto, mijn daily. Lang voor gespaard, nog gekocht in het gulden tijdperk. Heerlijke auto was het en het geluid van de g-lader mis ik nog elke dag.
Bijlagen:
Op de winterbanden...
Op de winterbanden...
IMG_20120826_145211.jpg (549.88 KiB) 2229 keer bekeken
Nas-Flow vinden dit leuk
#2845619
GroteSmurf schreef: 07 aug 2023 10:12
Nas-Flow schreef: 07 jan 2023 01:37 Dank je voor het zoeken @Ventje21
De tweede foto is inderdaad van de eigenaar voor mij. Die is ook hier op het forum te vinden.
De eigenaar voor jou was toch @Hongerlap, zie ook zijn topic viewtopic.php?t=8985&start=45

Ik was de eigenaar voor hem.

Die 2e foto heb ik gemaakt, lang geleden. Was mijn eerste auto, mijn daily. Lang voor gespaard, nog gekocht in het gulden tijdperk. Heerlijke auto was het en het geluid van de g-lader mis ik nog elke dag.
Wat leuk! De auto had ik in 2007 overgenomen van Hongerlap inderdaad. Zo heel af en toe hebben we nog contact.
Maar ik ben er weer op zoek naar een, en het liefst deze. Ik had echt gedacht dat de huidige eigenaar wel hier zou rondsurfen :-) De koper na mij heb ik helaas geen contact meer..... ergens hoop ik dat de huidige eigenaar hier opduikt :party:
#2848474
Leuk om te zien.
Zo te zien is de auto net weer APK gekeurd!
Dat is dan 1 van de 5 die origineel Nederlands geleverd is.
Heb er zelf ook 1 staan. 2 vd 5 nu gevonden. Volgens de taxateur zijn er nog maar 2, maar ben toch benieuwd of die andere 3 toch nog ergens verstopt zijn.

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]