VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Scirocco, Corrado, EOS & Beetle.
  • Gebruikersavatar
#2839422
Hallo,

Ik rijd een scirocco 2.0 uit 2008 sinds een maandje of 2-3 deze stottert/bokt sinds dit weekend bij optrekken.

Vrijdagavond begon het probleem zich voor te doen hij leek op 3 cilinders te lopen. Kort uitgelezen (p0304) misfire in cylinder 4. Zaterdag direct naar de garage gegaan die zei dat het de bobine was. Deze samen met de bougie vervangen op cylinder 4 en probleem leek opgelost klein testrondje gedaan geen problemen meer. Ik laat de auto stationair draaien voor de garage tijdens de betaling en toen begon hij weer vreemd te lopen. Ik had verwacht dat het kwam doordat de bobines niet gelijk waren. 1 bosch en 3 ngk's. Snel even 4 nieuwe (alpha) bobines gehaald + bougies en zelf vervangen.

Nu loopt hij nog steeds vreemd stationair en bij het optrekken stottert/bokt hij enorm. Bij de auto is 1 jaar geleden (10k km geleden) bij de kleppen gereinigd. Wel weet ik dat de vorige eigenaar de laatste 6 maanden maar 4-5k kilometer heeft gereden omdat hij een nieuwe auto had gekocht.

Iemand enig idee wat het kan zijn/een garage kan aanbevelen in de buurt van Utrecht?
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]