VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene VW Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
#2828966
Beste leden,

Sinds kort heb ik een zwarte hemel in mijn golf 7 facelift zitten. Alleen m’n panoramadak netje is nog grijs. Iemand enig idee hoe ik dit netjes zwart kan krijgen? En weet iemand of dat greepje los is te halen? Want dan kan ik bij de dealer een nieuwe zwarte greep bestellen.

Hoor het graag!
#2829016
Alles is los te krijgen maar helaas begrijp ik niet helemaal wat je met je netje bedoeld? Je bedoeld het zonnescherm? Dan zal je volgens mij het nodige weer moeten demonteren
#2829057
Antera schreef: 11 okt 2020 10:46 Alles is los te krijgen maar helaas begrijp ik niet helemaal wat je met je netje bedoeld? Je bedoeld het zonnescherm? Dan zal je volgens mij het nodige weer moeten demonteren
Het netje tussen je panoramadak en hemel die je open en dicht kan schuiven als het zonnetje door je panodak naar binnen schuift. Weet niet zeker of dat zonnescherm word genoemd of niet, maar daar gaat het dus om. Volgens jou kan ik dus de grijze greep dus vervangen door een zwart exemplaar (die ik neem aan gewoon bij de dealer verkrijgbaar is?)

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]