VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2838765
Hoi,

Ik zoek iemand die deze swap volledig kan uitvoeren.
Ik kan alle onderdelen bij elkaar verzamelen en goed betalen.

Gaat om mijn mooie gerestaureerde golf mk2 gti 8v uit 1989, en daar wil ik dus graag een 20VT motor in lepelen.
Dit moet netjes gebeuren zodat hij goed door de keuring heen komt.

Qua tijd zit ik te denken aan aankomende winter.

Wie kent iemand of kan dit zelf en zou het een leuk projectje vinden?

Bedankt voor tips & ideeën!

groet, Hans
#2838839
Ik zou eerst een compleet draaiend gedeelte in elkaar zetten. Dan de juiste motorsteunen kopen, wil je naar hydraulische koppeling en schakelkabels bijv?

Kabelboom zou ik bij Stefan kopen (mk2-vrt) inc toerental signaal versterker. Mischien heeft hij ook nog wel een ecu code vrij met leuke mapping erop liggen.
#2838845
mano schreef: 11 sep 2022 20:31 Ik zou eerst een compleet draaiend gedeelte in elkaar zetten. Dan de juiste motorsteunen kopen, wil je naar hydraulische koppeling en schakelkabels bijv?

Kabelboom zou ik bij Stefan kopen (mk2-vrt) inc toerental signaal versterker. Mischien heeft hij ook nog wel een ecu code vrij met leuke mapping erop liggen.
Thanks voor je reactie! De onderdelen en de plannen zijn het issue niet, ik zoek echt iemand die het KAN

:-D
#2838875
mano schreef: 11 sep 2022 20:31 Ik zou eerst een compleet draaiend gedeelte in elkaar zetten. Dan de juiste motorsteunen kopen, wil je naar hydraulische koppeling en schakelkabels bijv?

Kabelboom zou ik bij Stefan kopen (mk2-vrt) inc toerental signaal versterker. Mischien heeft hij ook nog wel een ecu code vrij met leuke mapping erop liggen.
Welke Stefan is dat? Heb je misschien een tlefoonnummer? :party:
#2838877
Het is voor mij nog steeds niet duidelijk of je nu zelf je COMPLEET draaiende gedeelte aanlevert of niet?

Zelfde voor de kabelboom Inc toebehoren zoals ecu en benodigde onderdelen om alles werkend te krijgen.

Downpipe + rest uitlaat, heb je ook of?

Vergoeding, je hebt het over 2 verschillende zaken; je zoekt een hobbyist of een garagebedrijf?

Kortom, hoop vragen nog.
#2838881
mano schreef: 15 sep 2022 09:00 Het is voor mij nog steeds niet duidelijk of je nu zelf je COMPLEET draaiende gedeelte aanlevert of niet?

Zelfde voor de kabelboom Inc toebehoren zoals ecu en benodigde onderdelen om alles werkend te krijgen.

Downpipe + rest uitlaat, heb je ook of?

Vergoeding, je hebt het over 2 verschillende zaken; je zoekt een hobbyist of een garagebedrijf?

Kortom, hoop vragen nog.
Hi Mano, ja ik lever alles aan, en heb adressen voor bv custom downpipe etc. Ik heb het blok gisteren gekocht.
Garage of beunhaas maakt mij niet uit! Als het maar gedaan wordt. Het liefste door iemand die het leuk vindt om te doen.

Bedankt voor je reactie, ik hoop dat mijn verzoek nu wat duidelijker is? :-)
#2838882
Ik zou het wel kunnen, alleen niet nu. Dat zal pas volgend jaar worden. Tenzij ik het samen doe met mn neef maar die heeft een garage dus garage tarieven. Its your call.. voordeel is wel dat hij wel tig kan lassen voor evt uitlaat. Dat dan weer wel.
#2838883
mano schreef: 15 sep 2022 15:17 Ik zou het wel kunnen, alleen niet nu. Dat zal pas volgend jaar worden. Tenzij ik het samen doe met mn neef maar die heeft een garage dus garage tarieven. Its your call.. voordeel is wel dat hij wel tig kan lassen voor evt uitlaat. Dat dan weer wel.
klinkt interessant, ik stuur e even een PB! 8-)
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]