VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf VIII
carfanatics schreef:Dat had ik van de week ook een paar keer. Was na hooguit 2 minuten succesvol geïnstalleerd kreeg ik de melding.
Dan zal de installatie bij mij ook wel eens een keer lukken hoop ik.
Wanneer er komt dat het geannuleerd is, dan staat er het volgende bij: “installatie digitale wagendocumentatie geannuleerd. Neemt u contact op met gratis hotline (storingscode:ERR_0701_DM_IN),alstublieft!
En wanneer ik dus de wagen later opnieuw gebruik, dan komt er weeral de melding dat de digitale wagendocumentatie wordt geïnstalleerd.
Maar de installatie lukt blijkbaar niet bij mij.
Bij mij is het ook weleens mislukt geloof ik. Maar dan ging het de keer erop wel gewoon goed. Afgelopen week ging het direct goed. Maargoed, wagendocumentatie is niet echt spannend in principe...
carfanatics schreef: 16 jul 2022 17:13 Bij mij is het ook weleens mislukt geloof ik. Maar dan ging het de keer erop wel gewoon goed. Afgelopen week ging het direct goed. Maargoed, wagendocumentatie is niet echt spannend in principe...
Dat is waar, ik heb digitale wagendocumentatie niet echt nodig, het is alleen irritant dat die melding steeds terug komt.
Ik had ook een gewone update binnen gekregen met bug fixes voor de shop app en die update is wel succesvol geïnstalleerd.
Vanaf vandaag is er toch al vooruitgang bij het installeren van de digitale wagendocumentatie.
Ik kreeg nu de melding “installatie digitale wagendocumentatie afgesloten. De inhoud wordt geïnstalleerd.”
Dus hopelijk is het nu binnenkort in orde.
carfanatics vinden dit leuk
Nou, de nieuwe sw versie, 1896 is bij mij geïnstalleerd. Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen. Opnieuw hoofdaccount aan moeten maken voor we Connect. Was een rampenplan, maar na 2 uur is het toch gelukt. Alles werkt nu zoals het hoort. En Dab+ werkt weer. Dat deed het niet eerst. Nog nooit gedaan. Ben er dus wel blij mee. Bij mij werkt alleen de shop nog niet goed, maar daar staat toch niks in want alles zit er al op. Kijk daar verder toch nooit. In de digitale wagendocumentatie evenmin.
carfanatics schreef: 01 aug 2022 19:09 Nou, de nieuwe sw versie, 1896 is bij mij geïnstalleerd. Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen. Opnieuw hoofdaccount aan moeten maken voor we Connect. Was een rampenplan, maar na 2 uur is het toch gelukt. Alles werkt nu zoals het hoort. En Dab+ werkt weer. Dat deed het niet eerst. Nog nooit gedaan. Ben er dus wel blij mee. Bij mij werkt alleen de shop nog niet goed, maar daar staat toch niks in want alles zit er al op. Kijk daar verder toch nooit. In de digitale wagendocumentatie evenmin.
Ik rij nu 3 weken rond met software versie 1896 en tot nu toe ook geen problemen meer gehad.
En de meldingen van het installeren van de digitale wagendocumenten zijn nu ook verdwenen, die zijn nu blijkbaar ineens geïnstalleerd.
carfanatics vinden dit leuk
Schade auto Golf 3 1993

Golf3 1993 3 drs 1600 cc met aanrijdingsschade a[…]

Golf 5 GTI brandstofdrukproblemen.

Gisteren mijn oude lage druk pomp (die ik dus nog […]

Niet handig om een 2e topic over hetzelfde onderw[…]

Een revisiesetje is vaak wel goedkoper maar de v[…]

hartelijk dank voor de reactie, ik ga met deze tip[…]

Auto is bij de dealer ter controle. Telefonisch co[…]

Hallo allemaal, Ik heb een VW New Beetle Cabrio bj[…]

Radio code VW Golf

Wat voor radio is het ? Voor 10 euro kun je vaak d[…]