- 22 jul 2022 11:03
#2838403
Goedemorgen
Ik ben al enige tijd in het bezit van een Audi a6 c7 2.0 tfsi uit het jaar 2012.
Nu is het zo dat die auto vanaf dag 1 al niet lekker rijd stom dat ik hem toch gekocht heb maar helaas het is nu niet anders.
De auto start soms heel beroerd en schud dan en dan lijkt het op dat die op 3 cillinders loopt.
De auto is terug geweest naar het bedrijf waar ik hem kocht en volgens hun was de automaatbak kapot en is deze vervangen.
Helaas was dat niet het euvel al rijd die wel beter dan voorheen.
Ik zelf heb de injectoren laten reinigen bij Digicar in Doetinchem en volgens hun was er 1 vervuild maar ook dat mocht niet baten.
Nu heb ik van alles al getest en vervangen.
Luchtfilter
Bobines en bougies
Lmm gereinigd
En 102 benzine getankt Incl injectie reiniger
Vacuüm getest
Niks hielp en nu heb ik hem vandaag uitgelezen en gaf die aan cillinder overslag bij cillinder nummer 2.
Bobines uitgewisseld maar niks hielp.
Nu is mijn vraag zou het dan toch de injectoren kapot zijn of iets dergelijks en heeft er iemand toevallig ervaring mee want ben ten einde raad en nog even en de auto gaat via de voordeur naar binnen bij het bedrijf waar ik hem kocht.
Alvast bedankt.

Ik ben al enige tijd in het bezit van een Audi a6 c7 2.0 tfsi uit het jaar 2012.
Nu is het zo dat die auto vanaf dag 1 al niet lekker rijd stom dat ik hem toch gekocht heb maar helaas het is nu niet anders.
De auto start soms heel beroerd en schud dan en dan lijkt het op dat die op 3 cillinders loopt.
De auto is terug geweest naar het bedrijf waar ik hem kocht en volgens hun was de automaatbak kapot en is deze vervangen.
Helaas was dat niet het euvel al rijd die wel beter dan voorheen.
Ik zelf heb de injectoren laten reinigen bij Digicar in Doetinchem en volgens hun was er 1 vervuild maar ook dat mocht niet baten.
Nu heb ik van alles al getest en vervangen.
Luchtfilter
Bobines en bougies
Lmm gereinigd
En 102 benzine getankt Incl injectie reiniger
Vacuüm getest
Niks hielp en nu heb ik hem vandaag uitgelezen en gaf die aan cillinder overslag bij cillinder nummer 2.
Bobines uitgewisseld maar niks hielp.
Nu is mijn vraag zou het dan toch de injectoren kapot zijn of iets dergelijks en heeft er iemand toevallig ervaring mee want ben ten einde raad en nog even en de auto gaat via de voordeur naar binnen bij het bedrijf waar ik hem kocht.
Alvast bedankt.
JETTA 1 aiR32 build