VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen ID3
door AlbertHoftijzer
#2837571
Elke keer als ik de handleiding wil inzien moet ik het chassis nummer van de auto invoeren , dit kan toch ook anders bij een auto van 45.000 euro.
Op het display in de auto werkt het niet bij mij. Ik heb de ID3 ruim een half jaar maar ik heb nog steeds heel veel vragen.
door Mari
#2837573
Ik begrijp de frustratie, maar bedenk ook even dat dit forum los staat van het concern VW of de Nederlandse importeur van dit merk: PON.

Dus klachten omtrent het inzien van de handleiding online mag je bij hen deponeren, ze lezen hier misschien mee maar acht de kans klein.

Is er geen optie om de handleiding te "printen" wanneer je hem online bekijkt. Lijkt me dan een kwestie van PDF als printer aanmaken en op die manier het bestand wat anders op papier komt te staan als PDF op te slaan!
door sjous
#2838315
Wat ik ook bijzonder vind, je moet je VIN invullen en vervolgens krijg je een zeer uitgebreide handleiding met allerlei zaken erin die ik niet heb. Je zou toch verwachten dat je alleen de gebruiksaanwijzing krijgt die voor jouw ID3 geldt.
Bedet vinden dit leuk
door Mari
#2838318
Waarom zou je allemaal verschillende handleidingen maken als je ook alles in 1 handleiding kan proppen... de pagina's over opties die je niet hebt sla je maar over ;-)

Ik ben bang dat jij veel te veel verwacht van een concern als VW... this is what you get, take it or leave it...
josdavids vinden dit leuk
door sjous
#2838319
Ik heb geen idee welke opties er nu wel of niet van toepassing zijn. Ik lease de auto en doe verder geen onderzoek wat er nu wel of niet als opties op zit. Klinkt misschien een beetje stom, maar er zit al zoveel op de eenvoudigste ID3 pro, dat ik verder geen wensen heb dat er meer op zou moeten. Het was ook een voorraad auto dus goedkoper en dan is het inderdaad take it of leave it.
Even een opmerking als Informatie / ICT kundige. Het is software matig vrij eenvoudig om een op maat gepresenteerde manual op het scherm te toveren. Kwestie van wat data aan elkaar koppelen en daar een selectie op laten draaien, gebaseerd op het VIN nummer. Op druk heb je gelijk dan is het net te doen om een gepersonaliseerde manual te laten drukken per auto.
Verder maak ik uit je woorden op dat je geen hoge pet op hebt van VW, dat delen we dan niet met elkaar. Dit is nu mijn derde auto van het VW concern (VW passat, Skoda Rabbit en nu de ID3) en ben bijzonder onder de indruk van de degelijkheid en de service organisatie die er achter zit. Was bij de Franse autos, die ik eerder reed wel anders bij elke Renault had ik bv altijd wel een aantal keren storing aan het Electra systeem. De vraag was niet of er een storing zou optreden de vraag was alleen wanneer die zich zou voordoen. (het waren wel comfortable auto's moet ik zeggen). DE passat heb ik bijna 3 Ton mee gereden zonder noemenswaardige problemen, om maar iets te zeggen.
Bedet vinden dit leuk
mph of kmu Touran 2011

Geen idee wat je bedoeld met 2de snelheidsaanduidi[…]

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]