VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Hafid86
#2838217
Beste leden,

Na 15 jaar Mercedes, afgelopen week de overstap naar VW. Was al langer verliefd op de Allspace. Kwam in Nederland alleen wat moeilijk aan een 2.0TSI. Deze in Duitsland wel kunnen vinden met alle opties die ik wou. Is een dubbele R line geworden.

Was nu benieuwd of er leden zijn die een firmware update kunnen uitvoeren in het discovery pro systeem. Ik doel niet expliciet op de navigatie software, maar echt van het systeem. Ik kom zelf uit Lelystad.

Als het antwoord is, de dealer doet dit ook bij onderhoud, dan is dat ook goed. Staat voor de 27ste gepland in Harderwijk.

Groet
Gebruikersavatar
door Kevin2296
#2838228
Als je zelf handig bent kun je eens kijken op mibsolution(punt)one .
Staat behoorlijk veel info.

Als linken niet mag, mogen de mods het weghalen
door Hafid86
#2838245
DrEd schreef: 30 jun 2022 19:15 Waarom wil je updaten? Of werkt het systeem niet naar behoren.
Nou ik weet niet beter dan dat een firmware altijd is om je systeem beter te maken. Toen ik de dealer laatst belde vroeg hij mij het zelfde……

Is dit gebruikelijk dat ze dit niet doen?
door Hafid86
#2838246
Kevin2296 schreef: 03 jul 2022 15:45 Als je zelf handig bent kun je eens kijken op mibsolution(punt)one .
Staat behoorlijk veel info.

Als linken niet mag, mogen de mods het weghalen
Dankje wel ik ga het inlezen! Handig ben ik wel, maar hoop op iemand met ervaring. Als het halveren wegen het update stopt, dan heb ik een probleem
Gebruikersavatar
door DrEd
#2838254
Tja, als het verder goed werkt en een update voegt geen functie's toe dan kun je je afvragen of het noodzakelijk is. Risico met updates is dat het altijd om een of andere reden mis kan gaan (lege accu, defecte SD kaart). En wat dan volgt raakt je vaak redelijk diep in de beurs.

Dus ga naar iemand met ervaring op dit gebied.
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]