VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Wesly1988
#2837701
Beste vag rijders , een 2 weken geleden viel mij op tot in de hemel een donkere afdruk zat met een heel appart patroon , heb daarbij direct car clean ingo gebeld en ook direct bij hem langs gegaan . Bij een test kregen we het makkelijk schoon dus heb direct een fles gekocht en daarmee de hele hemel gedaan , deze was dan ook brand schoon . Tot gisteren tot ik tot mijn verbazing wederom de zelfde soort aanslag zag zitten . Het zit aan de achterzijde met het zelfde patroon . Nu vermoed ik tot het iets temaken kan hebben met de ruitenwisser achter ( niet wetend hoe de slang loopt met ruitensproei ) of perhaps rubber lek van de antenne . Nu luid mijn vraag de hemel los halen is dat makkelijk tedoen . Of heeft iemand het zelfde probleem ondervonden en wat was bij hem / haar de oorzaak ? Ik kan wel mijn hemel blijven poetsen echter is beter kijken wat de oorzaak is en verhelpen .

Mvg Wesly
Bijlagen:
Zie hier het patroon , achterbank
Zie hier het patroon , achterbank
IMG-20220320-WA0031.jpg (257.28 KiB) 742 keer bekeken
Gebruikersavatar
door DrEd
#2837715
Als je achterklep opendoet, heb je aan de bovenkant 2 rubbers zitten. Zitten die nog goed gemonteerd of zijn ze gescheurd?
door Wesly1988
#2837813
De rubbers zijn nog goed en niet gescheurd . Vermoeden zijn de 2 rubberen slangetjes waarin de kabel zit voor zowel links als rechts . Blijk aar een veel voorkomend probleem . Nu eerst kijken of dit temaken is en of dit ook zelf gedaan kan worden .... :-(
#2837848
En je dak antenne? Zit die nog vast en sluit dat rubber nog goed aan op je lak? Als het sproeier vloeistof zou zijn zou het wel ruiken lijkt me.
Gebruikersavatar
door Antera
#2837887
heb je dakraam?Dan is of zijn een van de slangetje los geschoten of gescheurd

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]

Had jij een oplossing? Ik heb een soortgelijk prob[…]

... dat gaat de dealer alleen oplossen door je led[…]

Relais voor groot-licht ?

Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voorstaat. Kun […]

waarde bepaling

Beetje rondkijken op de websites waar ze auto's te[…]

Heb het op de + en - polen gezet.

Lane assist pas bij 80km/h?

dat gaat zeker niet veranderend :-) de auto produc[…]