VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
door MarcLasnier
#2837754
Wie o wie kan mij een goed adres aanbevelen voor het laten monteren van een wegklapbare trekhaak ik woon omgeving Doetinchem .Mag een Nieuwe zijn of een gebruikte haak
Tevens zoek ik info over het kunnen openen en sluiten van de kofferbak met de sleutel, voet , of via het embleem of een knopje binnenin de auto .
Een vriend van mij heeft dit beide erop laten zetten maar hij is pas overleden dus kan hem niet meer vragen wie en wat

Mvgr Marc

Ps Golf 7 uit 2017 R line is het 1.4 met 150 PK
F8867631.jpg
F8867631.jpg (85.88 KiB) 484 keer bekeken
20210531_102601.jpg
20210531_102601.jpg (2.95 MiB) 484 keer bekeken
IMG-20210513-WA0058.jpg
IMG-20210513-WA0058.jpg (341.58 KiB) 484 keer bekeken
door Mari
#2837756
Als je de auto middels de centrale vergrendeling (knop in de sleutel) open, dan kan je in de meeste gevallen ook de achterklep middels het logo openen. Een andere optie bij afgesloten auto is de middelste knop op de sleutel kortstondig ingedrukt te houden, dan ontgrendelt alleen de achterklep die je dan weer middels het logo kan openen...

Openen met de voet kan alleen als de daarvoor benodigde hardware aanwezig is...

Om je verder te kunnen helpen zal je dus met meer informatie moeten komen... zit er een sensor bij de bumper? zit er een schakelaar voor het sluiten in de achterklep etc. etc.
door MarcLasnier
#2837757
Ik kan de klep met de sleutel ontgrendelen maar moet dan wel het embleem gebruiken om te openen . Ik had een MB met deze opties maar tja MB weg ermee . Ik heb op Ali Express setjes gezien waarmee je dus de klep kan openen en kan sluiten met zowel je voet als sleutel als knopje in de auto en uiteraard openen vie het embleem . en sluiten met een drukknop in de kofferklep

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]