VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door RobinDeRookie
#2837024
Hey allen

Graag zou ik een defect lampje willen vervangen ter hoogte van de dakhemel. Het gaat over de centrale verlichting die zo handig is bij het in en uitstappen, als de deur wordt geopend.

Weet iemand welk type dit is? Beter geen LED's zeker om problemen te vermijden? Heb al gehoord dat de Golf MKV qua elektronica niet de simpelste is :shock:

Weet iemand raad?

Alvast bedankt!

Gr


Robin
#2837025
Sorry voor het spammen is dezelfde vraag als vorige post :ZZZ: :ZZZ: :ZZZ:

Mod edit: Jouw andere topic is inmiddels verwijderd, beter hier centraal houden als het om hetzelfde probleem gaat :mrgreen:
Gebruikersavatar
door NeFReT
#2837031
RobinDeRookie schreef: 02 feb 2022 09:01 Hey allen

Graag zou ik een defect lampje willen vervangen ter hoogte van de dakhemel. Het gaat over de centrale verlichting die zo handig is bij het in en uitstappen, als de deur wordt geopend.

Weet iemand welk type dit is? Beter geen LED's zeker om problemen te vermijden? Heb al gehoord dat de Golf MKV qua elektronica niet de simpelste is :shock:

Weet iemand raad?

Alvast bedankt!

Gr


Robin
nee hoor, beetje een kwaliteits led erin douwen en klaar.
heb al 3 jaar ledjes van aliexpress erin zitten,
no problemo.
RobinDeRookie vinden dit leuk
door Mari
#2837079
Er wordt veel rommel verkocht via AliExpress, dus per definitie zijn niet alle leds geschikt. AliExpress verkoopt zelf niets, gaat via andere webshops, dus zonder te weten bij welke webshop NeFreT de leds heeft gekocht weet je eigenlijk nog niets... En ook al koop je bij dezelfde webshop is het geen garantie dat het werkt...
#2837561
Klopt, heb ondertussen nog niks besteld want ik heb teveel projecten/problemen tegelijkertijd en verkeerde onderdelen (zelfs met chassisnr.) toegekregen, dus ik wil toch eerst het juiste type vinden... Wel de originele H7's van de koplampen vervangen door wittere Philips White Vision Ultra exemplaren. Echt top!
Merci voor de reactie!

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]