VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
  • Gebruikersavatar
door jori
#2836167
Hoi, vanochtend naar het werk viel het bedieningspaneel van de climatcontrol uit. Als ik aan de knop draai krijg ik dat wel te zien op het scherm van de radio, maar er gebeurt verder niks. Na ca. 10 minuten deed hij het weer en werkte alles weer zoals het zou moeten. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Grt, Jori
#2836171
Lijkt me een los contact / massa-aansluiting die niet goed vast zit.... omdat ie na 10 minuten weer gewoon werkte.
Heb je recentelijk iets gedaan achter je console/dashboard...?
door jori
#2837442
Goedemorgen, het uitvallen van het gehele bedieningspaneel gebeurt nog regelmatig, soms elke dag en soms een week niet, maar als ik dan het knopje van de achterruitverwarming indruk, doet hij het meteen weer. bij het indrukken van alle andere knopjes zie je wel op het scherm van de radio dat je wat doet, maar alles blijft dan donker. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
door Mari
#2837444
Heb je de unit al los gehad en alle stekkertjes een keer los gehaald en weer vast gedrukt? Zo niet, dan begin daar maar eens mee... uit zichzelf lost het probleem zich niet op namelijk...

Als dat niet helpt zou je kunnen kijken naar alle soldeerverbindingen of die nog wel goed zijn, zie je daar niets aan dan heb je waarschijnlijk een defecte unit en zal deze vervangen moeten worden.
Transporter 6.1 150pk dsg

Hoi vrijdag nieuwe 2023 transporter 6.1 gekregen […]

Loopt weer als een zonnetje! Twee nieuwe zuigers,[…]

Breekkabel bevestigen VW Tiguan 2013

Hallo, Ik heb onlangs een Volkswagen Tiguan uit 2[…]

Golf 5 GTI 77-RF-PL

Ik was de 1e eigenaar van deze auto en zag dat de […]

50/18 op een auto leggen die standaard 55/18 heeft[…]

Waarop baseer je een hoog verbruik? Tank vol gegoo[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

meteen naar 1969 vanaf 18xx

Is aop alle modellen mogelijk om ACC uit te zetten[…]