VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Polo, Lupo, Fox & UP!
  • Gebruikersavatar
#2837185
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een polo aw uit 2017 met 17k op de teller. Er zijn alleen wel een paar dingen die ik me afvraag. Zo heeft deze auto een armleuning (althans zo noemen ze het) nu ben ik vrij lang en het viel me op dat ik de armleuning niet in hoogte kan verstellen. Deze kun je alleen plat leggen en naar voren schuiven. Nu kan ik me herinneren van de vorige polo die ik had het Model 6c daar kon je de armleuning in hoogte verstellen. Nu is het bij deze auto niet of zit er een mechanisme in wat kapot is. Verder zit er ook automatische verlichting op met de sensor. Alleen op het moment dat ik de auto start en de knop staat op standje auto dan gaan eerst mijn lampen uit (ook al zijn ze al aan door het openen van de auto) en loopt de auto al 5 a 10 seconden voor ze aan springen. Is dit normaal? Kan me niet herinneren dat ik dit in een van mijn auto’s ooit heb gehad.

En nog een paar vragen
ik ben op zoek naar een reservewiel. Kan het reserve wiel van polo model 6c gebruikt worden voor dit model.

Heeft er iemand artikel nr’s voor Chrome sleutelkapjes. Ik heb nu de standaard zwarte maar zou deze Chrome willen hebben. Wel zonder opschrift. De GTE/GTI/GTD zijn overal te vinden maar de normale highline kan ik weer nergens vinden
#2837208
Haal de lichtschakelaar er eens uit of maak er een foto van. Ik denk dat je een china schakelaar erin hebt zitten want origineel gaat je licht instant aan als het donker is namelijk.
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]