VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf VIII
  • Gebruikersavatar
door josdavids
#2836494
Zelfde verhaal bij mijn golf 6 dan tenminste. Ik had gehoopt dat 2 types verder VW dit wel onder controle zou hebben. Je hoort het ook zo lekker buiten de auto.
Laatst gewijzigd door josdavids op 04 jan 2022 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door RobVrhff
#2836497
Zodra het koud begint te worden lijkt iedere VW daar last van te hebben. Zo ook die van mij... Iets met rubbers die wat harder worden?
door danny20danny
#2836574
Hoort erbij denk ik. Op zich nergens last van. Maar op het moment dat het slecht weer is dan is elke drempel een drama kwa kraken. Heb ik in mijn Seat mii, Audi A3 en in de golf 8. Dus denk dat het een vag issue is
door Xavierrr3
#2837034
Heb ik ook ben aantal keren bij dealer geweest. Bleek raamrubbers te zijn hadden ze ingevet en bleef een tijd weg. Schaf gewoon een potje vaseline aan voor rubbers en smeer het in dan zal je merken dat alles weg is.
door Marc14021970
#2837047
Mijn linker ruitenwisser, dus de ruiterwisser die aan de chauffeurskant wist, tikt vaak wanneer hij helemaal recht staat tegen de zijkant rubber van het raam.
Soms wist hij een aantal slagen normaal en dan weer een tik tegen de rubber enz…
Is zeer irritant, want het is binnen in de wagen goed hoorbaar, zelfs met de radio aan.
Ik weet niet waaraan dat ligt, eerder had ik dit probleem niet.
Misschien is de ruiterwisser versleten? Maar wist het raam thans zonder strepen na te laten.
door danny20danny
#2837059
Zet je ruitenwissers is in service stands en duw hem handmatig een beetje opzij naar de maximale stand die hij zou moeten. Dan is het waarschijnlijk weg. Was bij mijn golf 7 ook het geval
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]