- 27 nov 2021 15:29
#2836085
en aantal dagen geleden ontving ik een email van Volkswagen.nl met de tekst "De Mijn Volkswagen app komt te vervallen".
Op de site van volkswagen.nl lees ik bij de gebruiksvoorwaarden dat de app 24 maanden gratis is en daarna verlengd kan worden tegen betaling. Na contact met min dealer begrijp ik echter dat de app volledig stopt. De email vermeld tevens "Vanaf 19 december 2021 schakelt de Mijn Volkswagen box in je auto zichzelf uit."
Ik vind dit een zeer vreemde gang van zaken en zeer teleurstellend dat volkswagen zomaar deze optie/service stopt. Ik heb een wagen gekocht met de optie, en ik begrijp dat ik na 2 jaar voor de service moet betalen. Maar ik vind het ongbegrijpelijk dat de volledige service stopt en de "Mijn volkswagen box" zomaar uitgeschakeld word.
Zijn er meer mensen die hier klachten over hebben? Zijn er alternatieven? Ik kan me voorstellen dat er wellicht bedrijven zijn die deze dienst over zouden willen nemen met een altenatieve app.
Ik hoor graag van Volkswagen hoe dit opgelost gaat worden.
Op de site van volkswagen.nl lees ik bij de gebruiksvoorwaarden dat de app 24 maanden gratis is en daarna verlengd kan worden tegen betaling. Na contact met min dealer begrijp ik echter dat de app volledig stopt. De email vermeld tevens "Vanaf 19 december 2021 schakelt de Mijn Volkswagen box in je auto zichzelf uit."
Ik vind dit een zeer vreemde gang van zaken en zeer teleurstellend dat volkswagen zomaar deze optie/service stopt. Ik heb een wagen gekocht met de optie, en ik begrijp dat ik na 2 jaar voor de service moet betalen. Maar ik vind het ongbegrijpelijk dat de volledige service stopt en de "Mijn volkswagen box" zomaar uitgeschakeld word.
Zijn er meer mensen die hier klachten over hebben? Zijn er alternatieven? Ik kan me voorstellen dat er wellicht bedrijven zijn die deze dienst over zouden willen nemen met een altenatieve app.
Ik hoor graag van Volkswagen hoe dit opgelost gaat worden.