VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
door Seatfr
#2819619
20190703_194612.jpg
20190703_194612.jpg (3.62 MiB) 1949 keer bekeken
Beste forumleden

Ik heb een passat b6 2 fsi bvy motor.
Sindskort trilt de motor stationair heel erg geeft foutmelding aan p2279 leak in airsystem intake heb alle slangen nagelopen inlaatspruitstuk zie ik ook geen lekkage.
Wat mij is opgevallen op de kleppendeksel van heb je een zwarte ronde onderdeel die zit waarschijnlijk onder de kleppendeksel als ik me oor tegen aan doe hoor ik het inwendig erg sissen. Wie ken dat?
Wat voor onderdeel is het kon nergens vinden.
Heb met vcds op alles nagelopen maar alles lijkt goed te werken.
2. De probleem denk dat mijn nokkenaskettingset vervangen moet worden als die stationair draaid hoorje heel licht ketting geluid en alsje de motor uitzet hoor je wel geratel. Vind wel dat de motor wel rauw loopt.
Ken iemand van jullie wie deze onderdelen kan vervangen.?
#2835900
Ooit achter gekomen wat het was?? Heb zelfde probleem dat die stationair heel ruw loopt. Op toeren geen last van. Maar stationair in vooruit of achteruit voel je het gewoon dat die schokt om te rijden. (Automaat)

Maar motor lijkt ook soms gewoon een cylinder over te slaan ofzo. Hij schommelt in de motor ruimte als die onstabiel loopt.
door Mari
#2835907
Topicstarter heeft 4 juli 2019 het forum voor het laatst bezocht, ben bang dat hij je vraag niet meer gaat beantwoorden...

Lees de auto eens uit met VCDS, als er al een cilinder overslaat zou dat daar mee te zien moeten zijn.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]