VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Caddy
  • Gebruikersavatar
#2835270
Vanochtend begaf bij mijn Caddy II van 2001 (1.9 TDI) de slang naar het expansievat het. DE wagen liet een spoor van druppels koelvloeistof achter en na gestopt te zijn een flinke plas . Boosdoener: een flink gat in de slang, gelukkig precies op de klem. De ANWB heeft de slang wat ingekort en ik kon verder. DE slang moet op termijn wel vervangen worden.

Dan het probleem. Het gaat volgens twee automaterialenzaken om het artikel nummer 6 KO 121 101 G. Die slang zou alleen nog verkrijgbaar zijn bij de dealer. Maar na contact met de dealer blijkt de slang niet meer leverbaar. Ook in de toekomst niet. Vreemd, zou ik zeggen, want het is een courante auto met een courant motorblok.

Zelf een slang modelleren is geen doen, op internet is ook niets te vinden. Heeft iemand een oplossing?
#2835287
Bartaggio schreef:Ik zou nog even goed kijken welke slang nou stuk is... want de slang met dat nummer zit tussen een flens en de radiateur. Het nummer zou ook op de slang moeten staan.

Mocht dit hem wel zijn, is er op autodoc of iets dergelijks nog een imitatie te vinden.
Het is inderdaad wel de goede slang. En bedankt voor de tip! Ik heb hem zojuist gevonden op Autodoc. Ze gaan hem binnenkort verzenden :).
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]