VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Caddy
  • Gebruikersavatar
#2833999
Goedenavond,

Ik heb een hele vreemde vraag.
Mijn caddy uit 2011 heeft al heel lang een heel raar probleem, niemand snapt er iets van dus zijn jullie mijn laatste hoop.

Wanneer ik een stuk gereden heb, bijvoorbeeld de 30 minuten naar mijn werk rijden sochtens, en ik neem de afrit, sta stil en trek vervolgens weer op, en de luchtververser staat open in de cabine, dan gaat heel de cabine naar zware uitlaatgassen stinken, als ik dan vervolgens parkeer, merk ik dat hij zwaarder stationair loopt dan normaal. Dit probleem komt niet altijd voor en is compleet random.
Als ik de luxht in de cabine uitdraai, komt er geen nieuwe stinklucht binnen in de cabine.

Als het een lekke uitlaat zou zijn moet ik dit toch continu hebben?

Wanneer ik de auto laat draaien dan blijft hij toch wel even in die hoge stationair draaien, pas na een tijdje hoor ik dan de motor overslaan en lager stationair draaien. Dan komt er ook geen nieuwe stinklucht meer binnen als ik de knoppen weer opendraai.

Ik heb ondertussen een jaar terug de motor laten vervangen en zelfs met een nieuwe erin, blijft hij dit doen..

De garage die mijn caddy onderhoud snapt er ook niets van...

Iemand enig idee?

Alvast bedankt voor de moeite !
#2834005
Volgens mij staat tie gewoon te regenereren.. Met vcds kan je zien hoe zwaar vervuild het roetfilter is.

Qua stank in de cabine kan het misschien komen door een vervuild interieur filter.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]