VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf VIII
  • Gebruikersavatar
door Marc14021970
#2831271
Vandaag heb ik een Golf 8 R-Line dsg 150pk oryx white parelmoer bestelt.
Zou eind april of zelfs iets vroeger al geleverd worden.
Dat komt omdat de dealer dezelfde wagen met ook alle opties die ik wilde al in bestelling had staan als stock wagen voor de garage.
Dus dat kwam goed uit, anders was het 5 a 6 maanden wachten volgens de verkoper.
Nu is me deze avond opgevallen dat de golf 8 alleen usb-c aansluitingen heeft, dus niet meer de oude usb-a aansluitngen.
Maar ik ben gewoon om altijd usb sticks met muziek te gebruiken in de wagen, maar een usb stick is dus usb-a en past niet op de usb-c aansluiting.
Gaat dit werken als ik een adapter kabel koop van usb-a naar usb-c?
Ga ik dan muziek van mijn stick kunnen afspelen in de wagen?
door josdavids
#2831279
even bestellen bij een winkel als bol.com, testen en werkt het niet, dan terugsturen. maar het moet vast werken. wil op mijn MacBook ook
door Marc14021970
#2831290
Bedankt voor de info.
Ik heb bij bol een usb stick bestelt met aan 1 kant van de stick een usb-a aansluiting en aan de andere kant een usb-c aansluiting.
Dus normaal zou dat moeten werken.
Wel vreemd dat volkswagen ineens overschakelt op alleen maar usb-c, want er zijn nog heel veel mensen die gewone usb sticks met usb-a in de wagen gebruiken.
Ze hadden toch minstens 1 usb-a aansluiting kunnen laten zitten in de wagen ipv nu 2 usb-c aansluitingen.
Gebruikersavatar
door Antera
#2831296
usb-c is de nieuwe standaard daarom word het nu langzaam aan overal door gezet,

Verloop van USB-C naar USB is geen probleem en werkt
door peu304
#2833287
Ik heb zo'n zelfde stick besteld, alleen heb mijn golf nog niet. Heb jij ook de 64GB versie?
En moet de stick nog op een bepaald manier geformateerd worden?
Ik ben al aan het zoeken geweest naar een handleiding, maar kan niets vinden.

Marc14021970 schreef: 31 jan 2021 01:26 Bedankt voor de info.
Ik heb bij bol een usb stick bestelt met aan 1 kant van de stick een usb-a aansluiting en aan de andere kant een usb-c aansluiting.
Dus normaal zou dat moeten werken.
Wel vreemd dat volkswagen ineens overschakelt op alleen maar usb-c, want er zijn nog heel veel mensen die gewone usb sticks met usb-a in de wagen gebruiken.
Ze hadden toch minstens 1 usb-a aansluiting kunnen laten zitten in de wagen ipv nu 2 usb-c aansluitingen.
door fredgolf7
#2833686
Hallo, moet de usb-c stick nog op een bepaalde manier ingericht zijn? Als ik alle mp3's er gewoon op gooi, wordt de inhoud niet goed herkend. Bedankt.
door fredgolf7
#2833700
Hoi Mari, nee geen plaatje. Ik heb een usb-c stick waar ik mp3's op zet. Als ik die daarna in de usb-c ingang van de Golf 8 plaats, leest hij alleen een stuk of 4 nummers. Vandaar dat ik me afvraag of de stick op een bepaalde manier moet zijn ingericht.
door Mari
#2833705
... files kunnen dus gelezen worden, daarmee sluit je eigenlijk al uit dat het aan de USB-stick ligt of de indeling ervan... Hoe zit het met de namen van de files, kijk vooral naar diegenen die je niet te zien krijgt, of daar wellicht wat vreemds mee is!
mph of kmu Touran 2011

Geen idee wat je bedoeld met 2de snelheidsaanduidi[…]

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]