VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
door Tweak
#2833596
Hallo iedereen, ik ben sinds gisteren in het bezit van een VW Polo uit 2012. In mijn vorige auto had ik DAB+ (JVC radio met plak antenne op voorruit) deze radio is basic en ik wil deze niet in de Polo hebben.

Nu heb ik uiteraard al wat rond gekeken maar ik kom er toch niet helemaal uit. Ik wil niet al te veel geld uitgeven maar moet toch wel iets fatsoenlijks zijn. De ingebouwde radio lijkt een RNS 310 te zijn (apart houdertje erbij voor bluetooth) deze radio zal denk ik geen DAB+ module hebben (ik kan het ook niet kiezen bij band) als die dat wel heeft dan kan die wel blijven zitten denk ik.

Wat ik graag wil hebben:

- Dubbel din.
- Rear camera.
- Automatisch schakelen naar camera als je de auto in achteruit zet.
- USB of SD aansluiting.
- Geen must maar Android OS zou mooi zijn.
- DAB+.

En dit is het volgens mij, je hebt heel veel mooie radio's uit china die van alles hebben en camera erbij etc. Maar hier moet je apart een DAB+ adapter bij kopen (USB) en moet ik dus ook een andere antenne kopen want ik wil het dus niet meer op de voorruit hebben. Dit word volgens mij dan nog een duur grapje (de radio, de DAB+ adapter, andere antenne, frame?) en als ik het bestel bij aliexpress zit ik ook weer met extra douane kosten denk ik.

En ik kan nergens vinden of de radio wel automatisch DAB+ kan starten als je de auto op contact zet of dus start bij zo een android china radio. En hoe lang het opstarten dus duurt.

Ik hoop dat iemand hier misschien een goede/leuke radio kent die voldoet aan mijn eisen/wensen.
Hoor het graag!

Enige tijd geleden is mijn Discover Media uit de a[…]

Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en binnenkort i[…]

RCD310 bluetooth met chinees adaptertje

Snap ik, maar er ligt geen kabel naar onder de pas[…]

Heeft iemand een suggestie om de (offciele) VW-fie[…]

Golf 4 Paneelstof deur

Ligt eraan wat je precies wilt, er is zat te vinde[…]

probleem met turbo VW T5?

Bedankt voor jullie reacties. Er gaan geen lampjes[…]

Contact met alarmlichten

Ik ben bezig met een basis golf 3 rolling stones 1[…]

Golf info

Wie o wie heeft de handleidingen van www.golfinfo.[…]