VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Bombom
#2832991
Ik heb een golf 3 hatchback waarvan ik de achterramen wil tinten en een zonnestrook op de voorruit wil plaatsen. Paar vraagjes;

Waarom zie ik op YouTube veel getunede golf 3's waar bijna geen één de ramen getint heeft?

De golf heeft van die zwarte randjes met stippeltjes langs de vaste ramen. Merkte dat een statisch pvc zonnestrook die ik nog had liggen daar niet zo lekker pakte. Voordeel van dit materiaal is dat het niet gelijmd wordt en dus heel makkelijk te verwijderen is.

Ik had inmiddels bij Ali een rol besteld met 25% lichtdoorlatend van dat goedkope dunne plakfolie. Hier staat echter op, niet geschikt voor ramen met verwarmingselement. Ik denk dat dit spul wel goed plakt op de zwarte (stippel)rand... Zag ook dat ze statisch pvc verkopen groot genoeg voor de drie achterramen.

En toen zag ik ook nog het zogenaamde hoho film wat ik wel mooi vind. Iemand ervaring hiermee?

https://m.nl.aliexpress.com/item/100500 ... 2e0etLonVh

Weet iemand waar ik een leuke zonnestrook met tekst of zo kan kopen?

Dank!
Gebruikersavatar
door 85er
#2833099
Huj popie jopie aliexpress folie, van die folie die 2 maanden later vaak een schijtbruine of paarse tint krijgt,
Zicht is ook belabberd erdoor,
Snap dat niet waarom niet gewoon gelijk goede folie erop van 3m, foliatec of dergelijke...
Gebruikersavatar
door Bombom
#2833104
Ik heb zelf alleen ervaringen met die goedkope zwarte en nooit verkleuringen gezien/gehad. Dus wilde ik dat idd weer gebruiken. Anyways thanks voor de info in geuren en kleuren...

Splendid gays mens in your town Comely gays

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]