VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Caddy
  • Gebruikersavatar
door Miriamootjers
#2832957
Vanochtend heb ik mijn 'nieuwe - oude' Caddy II opgehaald bij de verkoper.
Nu gaan de alarmlichten aan als ik een van de portier deuren of de achterdeur open, en blijven knipperen. Pas als de deuren gesloten zijn gaan de alarmlichten na ongeveer twintig seconden uit.
Kan iemand mij vertellen waarom de auto dit doet en hoe je het uit kan zetten? Het serviceboekje zegt er niets over.
door Mari
#2832993
Misschien is het zinvol de auto uit te lezen met VCDS en te kijken of er wellicht foutcodes tevoorschijn komen die duidelijkheid verschaffen in dit probleem.

Wat heeft de verkoper te zeggen over dit probleem?
door Miriamootjers
#2833079
Mari schreef: 28 apr 2021 11:33 Misschien is het zinvol de auto uit te lezen met VCDS en te kijken of er wellicht foutcodes tevoorschijn komen die duidelijkheid verschaffen in dit probleem.

Wat heeft de verkoper te zeggen over dit probleem?
De verkoper zei: 'Je koopt haar zoals je haar ziet.' Dus ik heb het portier dat aan de bestuurderskant niet wilde openen - al eenvoudig opgelost -, de radio die niet uit wilde - ook al opgelost - en de knipperende lichten er bij genomen. Ik ben vrij handig, maar hier kom ik dus niet uit. Ze gaat in september voor de keuring naar de garage, wellicht dat ze haar daar even aan een machientje kunnen koppelen om uit te lezen.
Gelukkig gaan de knipperlichten tot nu toe wel netjes na een paar seconden uit. Maar ik begrijp uit de reacties dat het niet iets is dat alle Caddy's doen.
Relais voor groot-licht ?

Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voorstaat. Kun […]

waarde bepaling

Beetje rondkijken op de websites waar ze auto's te[…]

Heb het op de + en - polen gezet.

Lane assist pas bij 80km/h?

dat gaat zeker niet veranderend :-) de auto produc[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

Dealer net gebeld……ik had gewoon 2 jaar fabrieksga[…]

navigatie MIB2

Er komt geen nieuwe meer uit. Die voor de High i[…]

Rijbereik wordt berekend aan de hand van het verbr[…]

T roc meer geluid willen horen

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Stage 1 […]