VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf VIII
#2824743
Zo vandaag een stukje gereden in de nieuwe golf 8 automaat (Helaas is de handbak nog niet vrijgegeven door pon) zowel buiten als binnen is het wel even wennen. Zo vind ik de nep sier uitlaten niet echt mooi en de gril in de bumper is ook even wennen en de haaienvin op dak is nog een slag groter geworden. Zo merkte ik ook dat je best wat over de grond schaaf met de auto, maar toen ik de kofferbak open deed wist ik wel waarom :-D Had zoon idee dat Antera het een en het ander verlaagd heeft ;-) voor de rest rijd hij wel goed (zoals verwacht) hetzelfde als de golf 7, ook weer een late gas response (gevoelsmatig gewoon net iets te lang). En dan het verlagen, dat ziet er wel echt stukken beter uit dan origineel want had het idee dat de ontwerpers dachten dat ze een suv aan het ''ontwerpen'' waren. En nog wel even een kritisch punt voor het multimedia systeem en alle andere touchscreen knoppen want hier heb je wel even een handleiding en een paar avonden voor nodig hem het uit je hoofd te leren denk ik. Verder wat ook echt slordig is dat zijn de storingen rijdende weg, diverse keren dat de assist systemen in storing vallen, gaan wel weer weg maar voor iedere dingetje begint de auto te piepen dat er iets niet goed is.

Kleur en velgen vind ik zeer zeker geslaagd. maar 41.000 voor een golfje nog niet helemaal aangekleed, het zou niet moeten mogen. Maar wie weet wordt dit wel de volgende voor mij. Eerst nog even de eerste reeks uitzitten want die zullen wel kuren kunnen vertonen zoals vandaag.
Afbeelding
#2831443
Zo bijna een jaar later weer even terug, vandaag dan toch een golf 8 gekocht. Ik ging eigenlijk kijken voor een gebruikte Tiguan uit 2018 maar vanwege de gebreken en het geringe prijs verschil toch maar is een stukje gereden in de gte. En moet zeggen die beviel me eigenlijk bovenverwachting goed. Ondanks mijn eerdere kritisch bericht over de golf 8. Zelfs na vorige week was ik er nogal kritisch over, want toen heb ik in een gte gereden bij van mossel en helaas heb ik daar maar een klein stukje mee kunnen rijden omdat hij puit leeg was geen accu en geen druppel benzine. Wat mij opviel aan die gte was dat het net alsof er geen isolatie in verwerkt was. Wat een lawaai, maar wat een tegenstelling met de gte van vandaag. Die gte was echt stil van binnen en pakte de drempels ook goed zonder piepen of kraken. Iemand een idee hoe dat zo kan verschillen? Dan zou ik nog een alarm willen hebben, maar welke raden jullie aan? Cobra, defa.... ? En ik zou willen weten of hier al wat software matige opties op aan te passen zijn zoals de gordel waarschuwing.

Mijn New Beetle Cabrio uit 2003 met een 1.6 benzin[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

meteen naar 1969 vanaf 18xx

Is aop alle modellen mogelijk om ACC uit te zetten[…]

Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]