- 18 dec 2020 13:27
#2830342
Ik kreeg vandaag het leuke bericht dat mijn ID.4 volgende week donderdag opgehaald kan worden. Kijk uit naar het verkennen van alle mogelijkheden van deze auto. Heb hem verkozen boven de Tesla 3 (en andere elektrische modellen in mijn leasecategorie die daaronder in de rangschikking staan bij mij), voornamelijk om de binnenruimte. Althans, dat verwacht ik en maakt het spannend. Ik lees / zie nog veel over de softwareproblemen zoals een vastlopend multimedia systeem, maar heb ook daar de verwachting van dat dat een kwestie van tijd is. Software is nu eenmaal eenvoudiger te modificeren dan hardware. Oftewel, spannend leuk.
Nu heb ik ook makkelijk praten, want het is een lease auto. Nu ben ik ook blij dat ik hem volgende week al kan rijden en dus in 2020 op kenteken staat, want dat scheelt een hoop netto per maand. Als dit niet gelukt was (en heb dus een gok genomen) dan vermoed ik dat ik vanwege het uiterlijk en het vermoedelijke iets grotere gebruiksgemak toch de Enyaq had gekozen. Maar dat maakt de ID.4 nog steeds een fantastische keuze.
Ik rij nu een S90 T4 wat een heel comfortabele auto is. Ben ook benieuwd hoe de ID.4 qua comfort presteert t.o.v. deze auto, als is het een beetje appels met peren vergelijken. Heb daarnaast de mogelijkheid om hem met de Tesla 3 van mijn vrouw te vergelijken. Ben dan ook geen autojournalist, maar autoliefhebber wat elke vergelijking een leuke maakt. Als er interesse is, dan wil ik dat komende tijd hier terugkoppelen.
Nu heb ik ook makkelijk praten, want het is een lease auto. Nu ben ik ook blij dat ik hem volgende week al kan rijden en dus in 2020 op kenteken staat, want dat scheelt een hoop netto per maand. Als dit niet gelukt was (en heb dus een gok genomen) dan vermoed ik dat ik vanwege het uiterlijk en het vermoedelijke iets grotere gebruiksgemak toch de Enyaq had gekozen. Maar dat maakt de ID.4 nog steeds een fantastische keuze.
Ik rij nu een S90 T4 wat een heel comfortabele auto is. Ben ook benieuwd hoe de ID.4 qua comfort presteert t.o.v. deze auto, als is het een beetje appels met peren vergelijken. Heb daarnaast de mogelijkheid om hem met de Tesla 3 van mijn vrouw te vergelijken. Ben dan ook geen autojournalist, maar autoliefhebber wat elke vergelijking een leuke maakt. Als er interesse is, dan wil ik dat komende tijd hier terugkoppelen.