VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
  • Gebruikersavatar
door Renedsg
#2830076
Beste mede VW rijders,

Ongetwijfeld zal dit punt in het verleden zijn aangehaald maar kon het niet snel vinden!

Ik zal het verhaal even aan jullie voorleggen over mijn situatie:

Ik een Passat uit 2011 dit jaar in August gekocht met een 1.8TSI motor met 180Dkm op de klok, na 5 weken in gebruik kwam het olielampje te voorschijn hierop de garage gebeld en die zeiden doe er een liter bij en als het weer gebeurt bel ons op.

Na een kleine 2 weken gebeurde het weer en terug gegaan naar de garage, deze belde dezelfde dag nog terug en zeiden dat het foute boel was en er werd een complete motorblok revisie uitgevoerd, nu weer 5 weken verder ca1000km weer mis! Nu weer olie er bij gedaan!!

A.s maandag wordt er dikkere olie en dit zou ook moeten helpen echter betwijfel ik dit.

Heeft iemand hier een goede tip of goed advies wat ik maandag kan gebruiken bij de garage om toch tot een goed eind te komen want de auto zelf is een genot om te rijden!

Vriendelijke groet
Rene
door Renedsg
#2830078
De auto is hier thuis afgezet en geen bij gezien, ik ga hier maandag naar vragen en dat ik er een kopie van wil, de auto is 3 weken weg geweest voor de reparatie
door Renedsg
#2830183
De garage heeft bekend en er is geen revisie uitgevoerd terwijl dit wel was gezegd, de garage erkent zijn fouten en zal kijken naar een passende oplossing of alsnog die complete revisie uitvoeren of de auto terug nemen en een andere voor ons zoeken
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2830193
Als je er nog vertrouwen in hebt moet je het doen. Natuurlijk moet je zo ook altijd eens kans geven om het op te lossen. Anders zou ik hem naar Hartog brengen en je geld terug vragen.

Door Volkswagen betaald.

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]