VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Alles over het uitlezen en coderen van je auto
  • Gebruikersavatar
#2828828
Goedemorgen

Ik ben nieuw op dit forum en sinds een week in het bezit van een Passat Rline uit 2016. 150pk
Prachtige wagen, maar er valt me 1 ding op . Ik hoop dat ik op de juiste plek ben om de vraag hier te stellen. Er zitten geen electrische inklapbare spiegels op. Heel raar in mijn ogen. Zou tegenwoordig toch standaard moeten zijn. Ik begreep dat je dit softwarematig zou kunnen (laten)programmeren. Ik ga er van uit dat er in de spegels wel een motor moet zitten. Weet iemand dat? En daarnaast de vraag of dit effect heeft op de garantie. Heb nu nog 6 mnd bovag.
Nogmaals , ik hoop in de juiste sectie te zitten van het forum. :-)
#2828835
De hardware moet aanwezig zijn om het softwarematig te kunnen aanpassen/activeren!

Bij VW is niks standaard, veel zit in verschillende optie-pakketten...

Met de informatie die je geeft kunnen wij niet vertellen wat er allemaal op/aan/in je auto zit want "Passat Rline uit 2016. 150PK" zegt niets over de optie-pakketten!
#2828837
Mari. Dank voor je bericht. Welke info heb je van mij nodig? Type aanduiding?

passat 2.0 TDI 150 Pk H6 Rline Business Edition R Station.

Er zit in de auto in het menu in elk geval geen optie voor inklappende spiegels. Ook bij de knoppen waar je de spiegels van binnenuit versteld zit niet het icoontje van inklappen spiegels. Dan ga ik er van uit dat de hardware er niet in zit. Is mijn eerste vw dus weet niet of er vanaf fabriek al dingen inzitten die je wel.met software kunt modificeren.
#2828852
Dan heb je zeker geen inklapbare spiegels. Je zal dan nieuwe spiegels moeten kopen met die functie en de spiegelknop en de juiste raammotoren indien deze niet geschikt zijn voor inklapbare spiegels
#2828853
Dank voor je bericht. Ik was er al bang voor. Blijft raar dat dit niet standaard op moderne auto's zit. Vooral omdat spiegels enorm kwetsbaar zijn bij het parkeren langs de weg. Ik ga er mee leren leven ;-)

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]