- 14 mei 2020 00:58
Das maar goed ook. Met de 1,5m afstand regel moet ik dan achterin gaan zitten.....en daar heb ik niks aan
The #1 Online Volkswagen Community
PaulusB schreef: ↑19 jun 2020 21:55 Vandaag een rondje over de ring gedaan.En hoe beviel de wagen op de groene hel? Vind die smoke achterlichten trouwens heel goed staan bij de wagen
sniperviperman schreef: ↑05 jul 2020 07:41 mooie schaalstoelen. maar hoe zit het dan als je originele stoelen airbags hebben in de zijkant? moeten die dan weg geschreven worden of neem je dan schaalstoelen met airbags?Deze schaalstoelen zijn de originele stoelen in een 1P Cupra
hakanpower schreef: ↑04 jul 2020 19:32Dat viel niks tegen je voelt wel het verschil tussen een 1p FR en een Cupra je merkt dat de auto DNA heeft van de BTCC mits alles natuurlijk nog strak in de rubbers zit. De 345mm remmen vond ik echt top. Eigenlijk was de terug weg op de autobaan het leukst.PaulusB schreef: ↑19 jun 2020 21:55 Vandaag een rondje over de ring gedaan.En hoe beviel de wagen op de groene hel? Vind die smoke achterlichten trouwens heel goed staan bij de wagen
Ik heb ook het probleem dat mijn app zegt "Je[…]