VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Schrijf een goede handleiding en help een ander
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2807257
Het is misschien een beetje een erg late reactie. Maar weet iemand misschien het onderdeel nummer van het contactblokje. Het gaat hier om een polo 6n1 en er zit een 7 polige vierkante stekker op aangesloten met het nummer 357 953 631. Heb het blokje nog niet gedemonteerd omdat ik eerst een nieuwe wil hebben dat het gelijk weer in elkaar kan.
#2807265
richardhuiveneers schreef:Het is misschien een beetje een erg late reactie. Maar weet iemand misschien het onderdeel nummer van het contactblokje. Het gaat hier om een polo 6n1 en er zit een 7 polige vierkante stekker op aangesloten met het nummer 357 953 631. Heb het blokje nog niet gedemonteerd omdat ik eerst een nieuwe wil hebben dat het gelijk weer in elkaar kan.
Zijn hetzelfde als een golf 2 of 3. Onderdeelnummer 6N0 905 865
#2822252
Ik moet mijn sleutel steeds harder doordraaien om te kunnen starten. Ligt dit aan het blokje of het contactslot? Ik heb de stekker al van het blokje losgemaakt en ingespoten met contactspray. Hielp niets. Daarna het contactslot eruit gekregen dankzij de handleiding in dit topic ( gaatje geboord op de juiste plek en kwam er zo uit, stuur kon ik gelukkig laten zitten). Deze ingespoten met wd40. Leek heel even iets te helpen, maar het probleem blijft.

Ik vraag me dus af of ik het blokje of het contactslot moet vervangen. Gaat om een Caddy 1.9 SDI uit 2000.
#2822644
Ik ben bang dat dit gewoon in het mechanische deel van het slot zit, dus niet in het blokje zelf..

Of het slot vervangen, of hem eens goed schoonmaken is wat je kan proberen..

Let wel op dat je de transponder in de sleutel mee over doet zetten, anders start hij niet, de ring rond het slot kun je gewoon van de oude laten zitten.
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]