- 03 jan 2019 10:28
#2815481
Thank you mannen!
Ff een oude koe uit de sloot burnend trekken.
De rh pd1's eronder vandaan.
Detroits eronder met 225.40.18 winterbanden eronder.
Apk 1 x gehaald,deed wel ff zorgelijk kijken naar mn us verlichting voor maar gezien ik geen stadslichten meer heb en het volledige strook meeknippert en mn achter knipperlicht rood knippert heb ik em om kunnen praten dat het een US spec is (yeah right) hahaha.
Apk gehaald, vreemd genoeg niets gezegd om de katloze downpipe.
Anyway, afgelopen zat de 22'e mn dubbelmassa vliegwiel vervangen voor een nieuwe.
Schrok wel ff gezien de nieuwe (van Sachs) toch echt wat voller was dan wat eruit kwam.
Is gewoon voller en dikker, schijnt dus dat het een gemodificeerde versie kan zijn ofzeuu...
Anyway, hij schakelde al lekker maar met normaal stadsverkeer rij gedrag voel je letterlijk niet meer dat ie schakeld.
Boterzacht en soepel,nieuwe olie en filter speelt ook een rol natuurlijk.
1 osram d2s begaf het en stak er zo een immitatie geval erin(beter als een prent)
Liep op essen motorshow langs de osram stand en heb maar 2 splinternieuwe d2s coolbleu xenarc gekost.
2 voor 60 euro vond ik een koopje dus dat er binnenkort er ff in steken.
Heb tevens een golf 5 gt grill met onder roosters gekocht.
Mis alleen de onderste linker en rechter roosters.
Waarom de gt front?
Vind de grill zo dik(beetje de oldscool gti lamellen idee).
Kom het trouwens niet laten om 2 hella hoorntjes te kopen in het rood, wat je vaak bij jappaners ziet achter de grill.
Is weer ff wat anders.
De 18 inch rh velgen moet ik ff weg brengen voor randjes polijsten en stiekem ben ik rond aan het kijken voor leuke wielen in 19 inch.
De detroits zijn dik en vraag me af hoe ze zullen staan met 19 inch en goede verlaging.
Merkte trouwens 2 rubbers onder de auto vervangen moeten worden.
Dus binnenkort ff kortere veren op de voor dempers monter icm de camberplates, volle draag arm rubbers en opnieuw uitlijnen.
Dan rest alleen nog laten chippen...
Vraag me af wat er uit zal komen.
Heb momenteel een 3 inch downpipe en midden demper delete, front mount intercooler(origi buiten werking), runnerflaps delete, turbo muffler delete, ram air intake en vanzelf de verse vloeitstoffen met de sparkplugs.
Net voor het chippen gaan ik mn olie weer verversen van 5w30 naar 5w40, olie is nu net 4000km oud maar het schijnt ff beter te zijn met een gechipte wagen.
Tegen de zomer wil ik mn dsg bak olie en filter weer verversen...
Zal dan net 6000km oud zijn maar coor die 100 euro doe ik het gewoon...
Fotos moet ik jullie nog ff schuldig zijn
2.0 TFSI bwa Stage 3