VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
door TiguHarry
Hoi VW rijders, mijn naam is Harry. Ik heb mijn laatste Octavia ingeruild voor een Tiguan 1.4 R-Line.
Na 3 Skoda's en wat zoeken naar een geschikte SUV kwam ik bij de Tiguan. Deze R-Line deed me denken aan mijn vroegere Golf's, maar het belangrijkste koopargument was toch wel het comfort wat ik ervoer tijdens de proefrit; ZO STIL !!! De R-Line bestaat o.a. uit de Suzuka velgen. Nou ben ik benieuwd naar ervaringen hiermee van rijders, qua rijden......want de proefrit kon niet met die Suzuka's.....
Is het comfort nog wel aanwezig ? Zijn er mensen die toevallig op 4-seizoensbanden rijden ? Welke maat banden hebben jullie er op ? Hoe bevalt die 4-seizoensband ?
Geen nieuws = goed nieuws !
Inmiddels een jaar met deze auto een een waar genot om er telkens mee onderweg te zijn! Ik heb de
Pirelli Cinturato P7 All Season banden laten monteren en er geen moment spijt van gehad.
Waar ik inmiddels erg benieuwd naar ben is hoe jullie het navigatiesysteem ervaren? Ik vraag me af of inmiddels updates beschikbaar zijn ? Zelf heb ik hier helemaal niks van gezien via mijn dealer.....
door aaw
wat zijn je eigen bevindingen met de 20" Suzuka's. Wij hebben ze ook besteld. Ben erg benieuwd wat de rij-ervaringingen zijn.
Bijlagen:
IMG-20181227-WA0007.jpg
IMG-20181227-WA0007.jpg (238.52 KiB) 1809 keer bekeken

Hier staat een CNG UPje, benzinemeter staat ook op[…]

Toplaag panoramadak laat los

Hoe herkenbaar. Exact hier hetzelfde geval. Super […]

Sinds kort een eigenaar van een tweedehands Golf 8[…]

Radio volume knop

Hoi, ik heb ook precies zelfde geval meegemaakt.[…]

Ik heb ook het probleem dat mijn app zegt "Je[…]

Sleutel. Golf 8

Moest of moet geen batterij vervangen. Was gewo[…]